کیف سوزنی تبلیغاتی

کیف سوزنی تبلیغاتی

کیف سوزنی تبلیغاتی پارچه ای یکی از کاربردی ترین محصولات برای استفاده به منظور تبلیغات، فروشگاه و یا بسته بندی شخصی به شمار می رود.  در برخی موارد مورد استفاده فروشگاه ها قرار می گیرد تا هم برند خود را تبلیغ کنند و هم اجناس را در آن قرار دهند. این ساک های دستی از جنس پارچه سوزنی یا اسپان باند هستند. 

در واقع کیف سوزنی (ساک پارچه ای) یکی از انواع هدایای تبلیغاتی به شمار می رود که معمولا برای هدیه دادن در نمایشگاه ها و سمینارهای مختلف برگزیده می شود. کافیست لوگوی کسب و کارتان را با توجه به بودجه و سلیقه خود، روی این محصول حک کنید. در نهایت از نتایج این سبک بازاریابی سنتی شگفت زده خواهید شد. با مجموعه تولیدی کیف سسمی همراه باشید تا همه چیز را درباره کیف تبلیغاتی بدانید.

 جهت سفارش محصول کلیک کنید

همه چیز درباره کیف سوزنی تبلیغاتی

معمولا شرکت های مختلف برای اعطای هدایای تبلیغاتی خود به یک سری ساک های تبلیغاتی نیاز دارند. در واقع با قرار دادن اقلام مورد نظر خود در این ساک ها، در جهت تبلیغات و به منظور گسترش کسب و کار خود گام بر می دارند. ساک های سوزنی تبلیغاتی یکی از مناسب ترین گزینه برای این کار می باشند. چرا که هم قیمت مناسبی دارند و در طرح، رنگ و سایزهای متنوع قابل تولید و سفارش می باشند. 

شما می توانید علاوه بر اقلامی که داخل ساک قرار می دهید، خود کیف را نیز به منظور تبلیغات در دسترس مخاطب قرار دهید. کافیست لوگو یا اطلاعات تجاری خود را به صورت ساده و جذاب روی ساک سوزنی تبلیغاتی حک کنید. شما می توانید برای خرید ساک سوزنی دستی پارچه ای به همراه چاپ لوگوی اختصاصی در سایز ها و طرح های مختلف با ما تماس بگیرید. 

ساک سوزنی نسبت به ساک های مقوایی و نایلونی از کیفیت بیشتری برخوردار است. بنابراین اگر به دنبال چاپ لوگوی اختصاصی برند خود با کیفیت بالا هستید، باید این نوع کیف های سوزنی تبلیغاتی را انتخاب کنید. شما میتوانید رنگ، طرح، سایز و همچنین شیوه چاپ را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید و به تولیدی کیف سسمی سفارش دهید. چنانچه می خواهید محصول را شخصی سازی کنید، کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید و ایده و نظریات خود را با آن ها در میان بگذارید.

کیف سوزنی تبلیغاتی: چگونه می‌تواند برند شما را به نور بیاورد؟


در دنیای رقابتی امروزی، تبلیغات و بازاریابی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. یکی از ابزارهایی که به شدت تأثیرگذار و پویا در این زمینه محسوب می‌شود، “کیف سوزنی تبلیغاتی” است. این مقاله به بررسی اهمیت و کاربردهای این ابزار جذاب در تقویت تبلیغات برندها پرداخته و نحوه سئویی استفاده از آن را مورد بررسی قرار می‌دهد.

کیف سوزنی تبلیغاتی چیست؟


کیف سوزنی تبلیغاتی، یک وسیله بازاریابی است که در آن یک کیف با دست‌های ماهرانه به یک سوزن تبدیل شده و نشانگر شعار، لوگو یا پیام تبلیغاتی برند می‌شود. این کیف سوزنی معمولاً به صورت دستی یا با استفاده از ماشین‌های خاص تولید می‌شود.

اهمیت کیف سوزنی در تبلیغات:

  • تفاوت‌آفرینی: با ایجاد کیف سوزنی منحصر به فرد، برند شما می‌تواند از رقبا تفاوت یابد و در ذهن مشتریان خود جا بگیرد.
  • جذب توجه: کیف سوزنی با طراحی جذاب و خلاقانه، توجه مشاهده‌کنندگان را به سمت برند شما جلب می‌کند.
  • انتقال پیام: این وسیله تبلیغاتی، به راحتی پیام مورد نظر شما را به مشتریان منتقل می‌کند و اطلاعات بیشتری از برند شما را منعکس می‌کند.

 

چگونه کیف سوزنی در تبلیغات شما موثر است؟


برای بهترین اثر بخشیدن به کمپین تبلیغاتی با کیف سوزنی، به موارد زیر توجه کنید:

  • کیفیت مواد: استفاده از مواد با کیفیت برای تولید کیف سوزنی، اعتبار برند شما را افزایش می‌دهد.
  • طراحی جذاب: طراحی زیبا و جذاب کیف سوزنی باعث می‌شود تا افراد آن را به عنوان یک اثر هنری بپذیرند و برند شما را به خوبی در ذهن خود جا بندازند.
  • پیام مختصر و واضح: هر کیف سوزنی باید یک پیام واضح و مفید از برند شما منعکس کند.

موارد کاربردی کیف سوزنی تبلیغاتی:

  • رویدادها و نمایشگاه‌ها: استفاده از کیف سوزنی در رویدادها و نمایشگاه‌ها، فرصتی عالی برای تبلیغات فشرده و موثر است.
  • جشنواره‌ها و مسابقات: ارائه کیف سوزنی‌های تبلیغاتی در جشنواره‌ها و مسابقات، ارتباط مستقیم با مخاطبان را تسهیل می‌کند.
  • هدیه به مشتریان: اهداء کیف سوزنی به مشتریان، روشی موثر برای افزایش رضایت و ارتقاء ارتباط با آنها است.


کیف سوزنی تبلیغاتی یک ابزار موثر و نوآورانه در جعل و تقویت هویت برند است. با استفاده صحیح از این ابزار، می‌توانید برند خود را به نحوی نمایان و ماندگار کنید که در ذهن مشتریان به عنوان یک برند معتبر و جذاب بماند.

انواع کیف سوزنی تبلیغاتی

کیسه پارچه ای سوزنی فلت:

ساک پارچه ای فلت در دو مدل دسته موزی و دسته زنبیلی قابل تولید و سفارش است. این کیسه های پارچه ای فلت به روش پرس حرارتی دوخته می شوند. بنابراین میتوان انتظار دوام و ماندگاری بالایی از آن داشت. چنانچه کیف پارچه ای فلت را در سایزهای بزرگ سفارش دهید، به راحتی میتواند وزن 5 کیلوگرم را حمل کند. شما می توانید برای انتخاب نوع چاپ روی این نوع کیف های سوزنی تبلیغاتی با همکاران ما تماس بگیرید و راهنمایی بخواهید.

کیسه پارچه ای سوزنی سه طرف کاست:

این ساک نیز در دو مدل دسته موزی و دسته سوزنی تولید می گردد و روش دوخت آن مانند کیف سوزنی فلت از نوع حرارتی می باشد. پس این مدل نیز از دوام خوبی برخوردار است. از آنجایی که نسبت به مدل قبلی سایز بزرگتری دارد، برای فروشگاه ها و به منظور حمل اقلام با وزن و حجم بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. برای سفارش این نوع کیف های سوزنی و جزئیات آن با همکاران ما تماس بگیرید.

چاپ کیف سوزنی تبلیغاتی

همانطور که گفتیم، کیف سوزنی پارچه ای می تواند علاوه بر حفظ اقلام تبلیغاتی شما به توسعه کسب و کار شما کمک شایانی کند. چرا که با ثبت برند و لوگوی خود بر روی این کیف های تبلیغاتی، باعث آشنایی افراد بیشتری با بیزینس خود خواهید شد. زمانی که شما از ساک های نایلونی استفاده کنید، قطعا پس از مدت کوتاهی دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

بنابراین تاثیر تبلیغات شما نیز ماندگار نمی ماند. اما چناچه روی ساک های سوزنی پارچه ای به ثبت لوگوی خود بپردازید، برای خرید یا هر مورد دیگری مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین چاپ لوگو روی آن کاربردی می باشد و میتواند تا مدت ها به برندسازی شما کمک کند.

نکته قابل توجه اینجاست که رنگ به کار رفته در چاپ سوزنی را میتوانید انتخاب کنید و برای این کار محدود نیستید. البته رنگ چاپ سیلک به صورت چشمی می باشد و سعی می شود به رنگ درخواستی مشتری نزدیک باشد. شیوه چاپ ساک سوزنی نیز از نوع سیلک می باشد که در پشت و روی آن میتواند انجام شود. 

مزایای کیف سوزنی تبلیغاتی

این محصول دوستدار محیط زیست است و دوام بیشتری نسبت به شاپینگ بگ های کاغذی و نایلونی دارد. علاوه بر سازگاری با محیط زیست، ضد آب بودن و قابلیت نفوذ هوا به کیف های سوزنی پارچه ای تبلیغاتی نیز از دیگر ویژگی های آن به شمار می رود. همین مسئله باعث شده، امروزه کیف های پارچه ای به وفور مورد استفاده قرار گیرند. 

از طرف دیگر به دلیل عمر طولانی تر کیف های سوزنی پارچه ای، معمولا انتخاب شرکت ها و فروشگاه های بزرگ می باشند. در واقع این کیف های تبلیغاتی برای فروشگاه ها، نمایشگاه ها گزینه فوق العاده ای است و میتوان به منظور تبلیغات از آن استفاده نمود.

همچنین میتوان این کیف های سوزنی تبلیغاتی را در رنگ، طرح و سایزهای بسیار متنوع سفارش داد. این مسئله بستگی به هدف شما از تبلیغات و نوع کسب و کارتان دارد. چاپ ساک سوزنی نیز به دلخواه شما صورت می گیرد و میتوانید با ارزان ترین قیمت، تبلیغاتی منحصر به فرد و البته موثر داشته باشید. 

پیشنهاد مطالعه:کیف اداری تبلیغاتی، کیف سمیناری تبلیغاتی

قیمت ساک سوزنی تبلیغاتی

کیف سوزنی تبلیغاتی قیمت مناسب و معقولی نسبت به سایر کیف های تبلیغاتی دارد.  در حقیقت این کیف ها در دسته ارزان ترین ساک دستی تبلیغاتی قرار دارند و گزینه مناسبی برای هدیه دادن در نمایشگاه ها و همایش های مختلف به شمار می رود. قیمت کیف سوزنی تبلیغاتی با توجه به نوع چاپ و همچنین مدل و نوع ساک متغیر است. اما می توانیم به شما اطمینان دهیم که این روش یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغاتی به شمار می رود. 

انواع بگ های نایلونی، کاغذی و پلاستیکی را نیز میتوان با قیمت ارزان تر تهیه نمود. ولی شما با انتخاب این نوع کیف ها، نه تنها به حفظ محیط زیست کمک می کنید، بلکه شخصیت کاری با تدبیری از خود به مشتری نشان می دهید. 

تولید کننده کیف های تبلیغاتی سسمی با توجه به بودجه و سلیقه شما، آماده رسیدگی به سفارشات شما می باشد. این مجموعه با استفاده از بهترین متریال و کمترین سود ممکن، سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی دارد. برای اطلاع از قیمت کیف سوزنی تبلیغاتی می توانید همین حالا با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه