کیف اداری تبلیغاتی

کیف اداری تبلیغاتی

کیف اداری (دیپلمات) یکی از انواع هدایای تبلیغاتی به شمار می رود که معمولا برای هدیه دادن به مدیران و کارمندان ادارات و سازمان های مختلف برگزیده می شود. کافیست لوگوی کسب و کارتان را با توجه به بودجه و سلیقه خود، روی این محصول حک کنید. در نهایت از نتایج این سبک بازاریابی سنتی شگفت زده خواهید شد. با مجموعه تولیدی کیف سسمی همراه باشید تا همه چیز را درباره کیف اداری تبلیغاتی بدانید.

 جهت سفارش محصول کلیک کنید

همه چیز درباره کیف اداری تبلیغاتی

کیف اداری یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی می باشد که معمولا در دفاتر، جلسات و یا سفرهای کاری کاربرد دارند. انتخاب کیفی با ظاهر شکیل برای مدیران و کارمندان ادارات از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین باید سعی کنید کیف های تبلیغاتی شیک و رسمی برای مخاطبان خود در نظر بگیرید. قطعا شما نمی خواهید مصرف کننده پس از مدتی کیف را کنار بگذارد و تمامی هزینه های شما برای تبلیغات بی تاثیر واقع شود. 

کیف اداری تبلیغاتی مناسب باید قابلیت حمل اسناد، لپ تاپ و وسایل شخصی را داشته باشد. همچنین باید کاربردی، با دوام و شیک باشد. شما میتوانید به منظور جذب مشتری و معرفی کسب و کار خود به دیگران، این کیف های اداری با لوگوی اختصاصی را سفارش دهید. چنین کیف های تبلیغاتی بسیار کاربردی هستند و میتواند انتخاب هوشمندانه ای برای هدیه دادن به مدیران و کارمندان ادارات باشد. 

انواع کیف اداری تبلیغاتی

این کیف های اداری بر حسب جنس به انواع چرمی، برزنتی و غیره دسته بندی می شود. کیف های اداری چرمی را میتوان از نوع طبیعی و یا مصنوعی سفارش داد. کیف اداری تبلیغاتی چرمی از نظر ظاهری بسیار شیک و رسمی می باشد و می تواند انتخاب هوشمندانه ای برای هدیه دادن باشد. البته به دلیل کیفیت بالا از قیمت بالایی نیز برخوردار است ولی میتوانید با انتخاب کیف تبلیغاتی چرم مصنوعی، هزینه ها را کاهش دهید. از جمله مزایای کیف های اداری چرم مصنوعی میتوان به تنوع رنگ، طرح و قیمت ارازن آن اشاره کرد. 

کیف های اداری بر حسب جنسیت به دو نوع مردانه و زنانه تقسیم می شود. البته یک سری از کیف های اداری به صورت اسپرت طراحی می شوند و تک جنسیتی به شمار می روند. کیف های اداری مردانه معمولا به صورت ساده تری طراحی می شوند و از جنس ضخیم تری برخوردارند.  همچنین معمولا وزن بیشتری دارند و دسته آن محکم تر تولید می شود.

اما کیف های اداری زنانه سبک وزن تر هستند و دارای طراحی ظریف با جزئیات بیشتری می باشند. برخی از این کیف های زنانه اداری تبلیغاتی دارای بند دوشی نیز هستند و جیب های متعدد برای نگهداری وسایل شخصی زنانه دارند. 

سه رنگ مشکی، قهوه ای تیره و قهوه ای روشن از رایج ترین کیف های اداری هستند. هر چه رنگ های تیره تری برای کیف اداری تبلیغاتی انتخاب کنید، میتواند حس اقتدار و جذابیت بیشتری به مصرف کننده بدهد. اما رنگ های قهوه ای روشن و عسلی برای جلسات غیر رسمی نیز گزینه مناسبی می باشد. البته گاهی میتواند کمی جسارت به خرج داد و از رنگ های سبز، زیتونی، زرشکی و غیره نیز استفاده کرد. اما هرگز کیف دو رنگ را به عنوان کیف اداری انتخبا نکنید. چرا که هیچ سنخیتی با مراسم رسمی ندارد.

نکات مهم حین خرید کیف اداری تبلیغاتی

کیف اداری تبلیغاتی بهترین گزینه برای هدیه دادن به مدیران شرکت ها و ادارات می باشد. شما از این طریق میتوانید کسب و کار خود را توسعه ببخشید و برندسازی کنید. اما هنگام سفارش کیف اداری تبلیغاتی باید یک سری نکات را در نظر بگیرید. مسئله مهمی که هنگام خرید کیف اداری باید در نظر بگیرید، اندازه کیف است. اگر کیف در سایزهای بسیار کوچک یا بسیار بزرگ انتخاب کنید، میتواند عملا بی مصرف بماند. همچنین راحتی کیف های اداری نیز مهم است. اگر توزیع وزن در آن به درستی انجام نشود، میتواند به کمر مصرف کننده فشار وارد کند. در اینجا به این نکات مهم می پردازیم:

  • قبل از هر چیز باید بدانید که مخاطبان شما مردان هستند و یا زنان یا شاید هر دو! کیف اداری را متناسب با جنسیت مخاطب خود سفارش دهید و مطمئن شوید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.
  • بهتر است رنگ های نود و خنثی را برای کیف اداری انتخاب کنید تا با هر لباسی قابل ست کردن باشد. این گونه مصرف کننده به کیف اداری تبلیغاتی شما علاقمند می شود و همیشه آن را با خود همراه دارد. بنابراین روند تبلیغاتی شما میتواند تاثیر گذار واقع شود.
  • سعی کنید جملات تبلیغاتی کوتاه، ساده و تاثیر گذار انتخاب کنید. تنها در این صورت میتوان در ذهن ها ماندگار ماند. جملات طولانی و یا طرح های پیچیده، مخاطب را خسته می کند و در ذهن ها نمی ماند.
  • قسمت هایی از کیف اداری مثل قفل، سگک، زیپ، دسته یا بند دوشی و سایر بخش های فلزی باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند. چرا که در صورت بی کیفیت بودن، پس از مدتی استفاده جدا خواهند شد و یا چرم را پاره می کنند. بنابراین هنگام سفارش از تمامی جزئیات مطلع شوید. در صورتی که اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، از مشاوره رایگان ما در مجموعه سسمی بهره مند گردید. کارشناسان ما همواره در حال پاسخگویی و راهنمایی شما عزیزان می باشند.

پیشنهاد مطالعه:کیف سمیناری تبلیغاتی، کیف مدرسه تبلیغاتی

قیمت کیف اداری تبلیغاتی

همانطور که می دانید کیف های چرم طبیعی از قیمت بالاتری نسبت به سایر جنس ها برخوردار است. تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی کار چندان ساده ای نیست ولی میتوان از روی برش ها و یا بوی چرم به اصل بودن آن پی برد. در صورتی که توانایی تشخیص چرم طبیعی را ندارید، برای سفارش کیف اداری تبلیغاتی چرم طبیعی، فقط به تولیدی های معتبر مراجعه کنید. قیمت کیف اداری چرم مصنوعی نسبتا کمتر می باشد ولی در مدت کوتاه تری دچار فرسودگی می شود. 

تولید کننده کیف های تبلیغاتی سسمی  با توجه به بودجه و سلیقه شما، آماده رسیدگی به سفارشات شما می باشد. این مجموعه با استفاده از بهترین متریال و کمترین سود ممکن، سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی دارد. برای اطلاع از قیمت کیف اداری تبلیغاتی می توانید همین حالا با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه