کیف سمینار تبلیغاتی

کیف سمیناری تبلیغاتی

باید بدانید که کیف های تبلیغاتی به گروه هیا مختلف کیف های اداری، کیف های مدارک، کیف های مهندسی، کلاسوری و غیره تقسیم می شوند. کیف های سمیناری تبلیغاتی نیز یکی از این هدایای تبلیغاتی هستند که معمولا در همایش ها و سمینارهای مختلف، به عنوان یادبود به شرکت کنندگان اعطا می گردد. این بگ های تبلیغاتی به دلیل قیمت مناسب، کاربرد زیاد و ماندگاری بالا معمولا گزینه مناسبی برای تبلیغات می باشند. چرا که می توان مطمئن بود که کاربر از این محصول در مکان های مختلف استفاده می کند و ناخواسته به امر تبلیغات کسب و کار شما کمک شایانی می نماید.شما می توانید این کیف های تبلیغاتی را در رنگ، طرح و جنس های متنوع سفارش دهید. همچنین نوع چاپ یا حکاکی اطلاعات و لوگوی خود روی کیف سمیناری تبلیغاتی به سلیقه و خواست شما خواهد بود. در صورتی که اطلاعات کسب و کار خود را روی این هدایای تبلیغاتی ثبت کنید، از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد. با مجموعه تولیدی کیف سسمی همراه باشید تا همه چیز را درباره کیف سمیناری تبلیغاتی بدانید. جهت سفارش محصول کلیک کنید

همه چیز درباره کیف سمیناری تبلیغاتی

همانطور که می دانید، امروزه در سراسر کشور همایش ها، جلسات و سمینار های متعدد برای اهداف گوناگون برگزار می گردد. بنابراین می توان از کیف سمیناری یا کیف همایشی به عنوان یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی نام برد. شما از این طریق می توانید علاوه بر رفع نیاز کارمندان بانک، مدیران شرکت های بزرگ، دانشجویان و اساتید، کارمندان سازمان های دولتی و سازمان های خصوصی، تجارت خود را به همگان معرفی کنید.در واقع گاهی شرکت کنندگان در همایش های مختلف، فراموش می کنند برخی از وسایل ضروری مورد نیاز را با خود همراه داشته باشند. هر مدیر به یک کیف سمیناری نیاز دارد تا تمامی وسایل و اسناد مختص همایش را در آن قرار دهد و در چنین جلساتی کیف را با خود ببرد.کیف سمیناری تبلیغاتی دارای ظاهری ساده اما رسمی است که معمولا برای جای دادن بروشورها، کارت ویزیت، برگه و پوشه های A4، دفترچه یادداشت و غیره استفاده می شود. با هر بار استفاده افراد از این کیف های تبلیغاتی، کسب و کار شما در ذهن آنها نقش می بندد. چنانچه به کیفیت محصول اهمیت دهید، ممکن است مصرف کننده شما را به اطرافیان خود نیز پیشنهاد دهد.

انواع کیف سمیناری تبلیغاتی

کیف سمینار در جنس های متنوع از جمله جیر، اشبالت، طلق و یا چرم قابل سفارش می باشد. طبیعتا کیف سمیناری تبلیغاتی چرمی از کیفیت بالاتری نسبت به جنس های دیگر برخوردار است. از طرفی ظاهر شکیل تری دارد و گزینه مناسبی برای مدیران شرکت های بزرگ به شمار می رود. البته این کیف های چرمی تبلیغاتی در دو نوع چرم مصنوعی و چرم طبیعی تولید می شود که شما می توانید با توجه به بودجه خود، یکی را انتخاب کنید.کیف های سمیناری را یمتوان بر حسب اقلامی که درون آن جای داده می شود، نیز شناسایی کرد. کیف لپ تاپ همایشی از جمله کیف های سمیناری تبلیغاتی است که به منظور جای دادن لپ تاپ از آن استفاده می گردد. این یکف نیز در جنس های مختلف قابل تولید و سفارش است.شما با افزودن نام برند و لوگوی تبلیغاتی خود بر روی این محصولات، میتوانید توجه افرادی زیادی را به سمت کسب و کار خود معطوف کنید. چاپ روی کیف های سیمناری تبلیغاتی به سبک های مختلف داغی، پلاک فلزی، حکاکی یا لیزر صورت می گیرد. اگر نمی دانید چه نوع چاپی برای ثبت اطلاعات خود بر روی بگ های تبلیغاتی مناسب می باشد، از مشاوره رایگان ما غافل نشوید.

نکات مهم هنگام خرید کیف سمیناری تبلیغاتی

کیف سمیناری تبلیغاتی یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین هدایای تبلیغاتی است. این کیف گزینه مناسبی برای هدیه دادن به مدیران و اساتید، دانشجویان و کارمندان بانک ها می باشد. اگر شما هم طرفدار این نوع بگ های تبلیغاتی هستید، با ما همراه باشید تا به نکاتی در رابطه با خرید آن بپردازیم:
  • یکی از مهمترین نکاتی که حین سفارش کیف سمیناری تبلیغاتی باد به آن توجه کنید، متن و لوگوی روی کیف است. چنانچه طرح های شلوغ و متن های طولانی را انتخاب کنید، تبلیغات شما تاثیر گذار نخواهد بود. بنابراین سعی کنید طرح های جذاب و ساده برای جلب توجه مخاطب انتخاب نمایید.
  • توجه داشته باشید که هدایای تبلیغاتی زمانی موثر واقع می شوند که کاربردی باشند. پس بهتر است کیف سمیناری تبلیغاتی کاربردی و پر طرفدار را برای مدیران و اساتید برگزینید. چرا که برای برندسازی نیاز دارید که آنها از این کیف های تبلیغاتی به طور پیوسته استفاده کنند. قطعا یک استاد از کیف تبلیغاتی بی کیفیت استفاده نخواهد کرد!
پیشنهاد مطالعه:کیف مدرسه تبلیغاتی، کیف سامسونت تبلیغاتی

قیمت کیف سمیناری تبلیغاتی

از آنجایی که کیف های سمیناری تبلیغاتی در طرح و رنگ های مختلف تولید می شود، طبیعتا قیمت آنها نیز با هم متفاوت است. کیف های چرمی تبلیغاتی از قیمت بیشتری دارند و البته کیفیت این کیف ها نیز بیشتر است. کیف سمیناری تبلیغاتی اشبالت و همچنین کیف سمیناری تبلیغاتی جیر نسبت به مدل چرمی از قیمت کمتری برخوردار هستند. اما در صورتی که به دنبال کیف سمیناری تبلیغاتی ارزان قیمت هستید، میتوانید نوع طلقی آن را سفارش دهید.چنانچه شما از کیف های سمیناری با کیفیت برای هدیه دادن به مدیران استفاده کنید، میتوانید کیفیت بیزینس خود را به آنها اثبات نمایید. از طرف دیگر قطعا شما نمی خواهید پس از مدتی، هدایا تبلیغاتی شما به مصرف بمانند! بنابراین بهتر است کمی بیشتر هزینه کنید تا تبلیغات شما به مدت طولانی تری دوام یابد. در این روش بازاریابی سنتی، شما با هزینه ای اندک میتوانید تبلیغات موثری انجام دهید و رفته رفته به تعداد مشتریان خود بیافزایید.  هر چند این روش قدیمی شده ولی همچنان تاثیر آن را در کسب و کار های مختلف شاهد هستیم.تولید کننده کیف های تبلیغاتی سسمی  با توجه به بودجه و سلیقه شما، آماده رسیدگی به سفارشات شما می باشد. این مجموعه با استفاده از بهترین متریال و کمترین سود ممکن، سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی دارد. برای اطلاع از قیمت کیف سمیناری تبلیغاتی می توانید همین حالا با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه