کیف سامسونت تبلیغاتی

کیف سامسونت تبلیغاتی

کیف سامسونت تبلیغاتی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای مدیران شرکت ها و سازمان های مختلف به شمار می رود. این نوع کیف های اداری معمولا برای ارگان های رسمی گزینه مناسبی می باشد.  شما بدین وسیله می توانید با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار نمایید و توسط آنها مشتریان دیگری نیز جذب کنید. کافیست لوگوی کسب و کارتان را با توجه به بودجه و سلیقه خود، روی این محصول حک کنید. در نهایت از نتایج این سبک بازاریابی سنتی شگفت زده خواهید شد. با مجموعه تولیدی کیف سسمی همراه شوید تا همه چیز را درباره کیف تبلیغاتی بدانید.

همه چیز درباره کیف سامسونت تبلیغاتی

در گذشته کیف سامسونت برای دانشجویان و یا کارمندان به نوعی اعتبار محسوب می شد. اما امروزه اغلب کوله های پشتی یا کیف دستی رایج شده است. هر چند هنوز برخی افراد به منظور حمل اسناد یا پول از این کیف های سامسونت استفاده می کنند. ویژگی اصلی کیف های سامسونت که آن را از سایر کیف های تبلیغاتی متمایز می کند، قفل رمز دار آن است. بنابراین امنیت بالایی نسبت به سایر کیف ها دارد. در واقع یک کیف سامسونت برای کارمندان بانک، اساتید دانشگاه، کارمندان گمرک و غیره ضروری می باشد.کیف سامسونت تبلیغاتیبنابراین شما میتوانید از کیف سامسونت تبلیغاتی به عنوان هدیه در سمینارها و یا همایش های مختلف به کارشناسان ادارات و سازمان های رسمی استفاده کنید. مصرف کننده می تواند با حمل کیف سامسونت با لوگوی اختصاصی، بخشی از بازاریابی شرکت شما باشد. بنابراین باید سعی کنید کیف تبلیغاتی با کیفیت بالا انتخاب کنید و از روش چاپ ماندگار و جذاب، برای حک کردن اطلاعات بیزینس خود استفاده نمایید. با این روش بازاریابی سنتی میتوانید در ذهن ها ماندگار بمانید. جهت سفارش محصول کلیک کنیدهر چند این روش تبلیغاتی قدیمی است، ولی همچنان جوابگوی نیاز کسب و کارهای مختلف بوده است. چرا که هم هزینه اندک صرف آن می شود و هم نتیجه قابل توجهی در گسترش تجارت شما خواهد داشت. برای خرید کیف سامسونت تبلیغاتی با درج لوگوی اختصاصی با مجموعه تولیدی کیف سسمی در تماس باشید. این مجموعه می تواند با طراحی منحصر به فرد و چاپ لوگو در طرح های متنوع، بهترین انتخاب برای شما باشد.

انواع کیف سامسونت تبلیغاتی

کیف های سامسونت تبلیغاتی از نظر متریال کاربردی در تولید با هم متفاوت هستند. برخی از این کیف های سامسونت، جنس بسیار محکم و ضد ضربه دارند. ولی برخی دیگر نرم و راحت می باشند. کیف سامسونت چرم یکی از انواع کیف های تبلیغاتی می باشد که ظاهر بسیار شیک و رسمی دارد.کیف های سامسونت تبلیغاتی چرمی بسیار پر طرفدار هستند. این نوع گیفت را میتوان در دو جنس چرم مصنوعی و طبیعی از مجموعه تولیدی کیف سسمی سفارش داد. این نوع چرمی، هدیه ای مناسب برای مدیران کسب و کارهای بزرگ و یا همکاران شما به شمار می رود.در صورتی که بخواهید کیف سامسونت چرمی تبلیغاتی به مخاطبان خود هدیه بدهید، میتوانید نوع بند دار آن را انتخاب کنید. اما انواع غیر چرمی آن دارای بند شانه ای نیستند و تنها یک دسته بسیار محکم دارند. چرا که این کیف ها به دلیل وزن زیادی که تحمل می کنند، قابلیت طراحی با بند شانه ای را ندارند.از طرف دیگر، کیف های سامسونت در طرح ها و رنگ های متنوع قابل سفارش هستند. در واقع شما می توانید متناسب با کابر مورد نظر خود، طرح های مختلف مثل هخامنشی و غیره در رنگ های قهوه ای، عسلی، مشکی را انتخاب کنید. به منظور چاپ لوگوی کسب و کار خود بر روی این گیفت های تبلیغاتی نیز، میتوانید یکی از روش های چاپ، طلاکوب، لیزر یا حکاکی را برگزینید.

قیمت کیف سامسونت تبلیغاتی

کیف های چرمی علاوه بر ظاهر شکیل، استحکام خوبی نیز دارد. این مسئله باعث شده نسبت به سایر مدل های سامسونت، گران قیمت تر باشد. از آنجایی که این کیف های اداری تبلیغاتی قیمت بالایی دارند، سفارش آن معمولا در تیراژ پایین انجام می گردد. قیمت کیف سامسونت تبلیغاتی به کیفیت زیپ ها، نوع چرم یا متریال کاربردی، سایز آن و غیره بستگی دارد.تولید کننده کیف های تبلیغاتی سسمی با توجه به بودجه و سلیقه شما، آماده رسیدگی به سفارشات شما می باشد. این مجموعه با استفاده از بهترین متریال و کمترین سود ممکن، سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی دارد. برای اطلاع از قیمت کیف سامسونت تبلیغاتی می توانید همین حالا با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی بخواهید.پیشنهاد مطالعه:کیف لپ تاب چرمی، کیف موبایل تبلیغاتی

نکات مهم برای خرید کیف سامسونت تبلیغاتی

همانطور که می دانید، هدایای تبلیغاتی به صورت رایگان در اختیار مخاطب مورد نظر قرار می گیرد. شما با این روش میتوانید به توسعه کسب و کار خود، کمک شایانی کنید. امروزه کیف های تبلیغاتی یکی از محبوب ترین هدایا برای تبلیغات برند ها می باشد. کیف سامسونت برای ادارات و سازمان های رسمی بسیار پر کاربرد است. در صورتی که شما هم یکی از طرفداران کیف های سامسونت تبلیغاتی هستید، باید هنگام خرید به یک سری نکات توجه کنید. در اینجا به طور خلاصه به این نکات اشاره می کنیم:
  • در صورتی که می خواهید کیف تبلیغاتی ارزان قیمتی را تهیه کنید، سعی کنید کیفیت را فدای کمیت نکنید. چرا که قطعا شما نمی خواهید به مخاطب کیف بی کیفیتی را هدیه بدهید که پس از مدت کوتاهی دور انداخته شود. در چنین شرایطی، تمام تلاش شما برای برندسازی بی تاثیر خواهد بود.
  • سعی کنید روش چاپ لوگوی اختصاصی خود بر روی کیف سامسونت تبلیغات را به درستی انتخاب کنید. اگر اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، از همکاران ما در این زمینه مشاوره رایگان بگیرید. چرا که در صورت انتخاب روش چاپ نامناسب، ممکن اس پس از مدت کوتاهی، لوگوی شما از روی کیف پاک یا شسته شود. بهتر است از روش داغی یا حکاکی استفاده کنید. در غیر این صورت باید از کیفیت چاپ لوگو مطمئن شوید.
  • و در آخر باید به این نکته توجه کنید که کاور از اهیمت بالایی برخوردار است. در واقع شما با استفاده از یک کاور یا جعبه شکیل برای هدیه دادن کیف سامسونت، میتوانید تاثیر تبلیغات خود در ذهن ها را چند برابر سازید.
  • در شرایطی که تیراژ سفارش شما برای کیف سامسونت تبلیغاتی بالا می باشد، سعی کنید از قبل و زودتر با همکاران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه