کیف لپ تاپی کد 896

کیف لپ تاپ تبلیغاتی

کیف لپتاپ (نوت بوک) یکی از انواع هدایای تبلیغاتی به شمار می رود که معمولا برای هدیه دادن به مدیران و کارمندان مجموعه های مختلف برگزیده می شود. کافیست لوگوی کسب و کارتان را با توجه به بودجه و سلیقه خود، روی این محصول حک کنید. در نهایت از نتایج این سبک بازاریابی سنتی شگفت زده خواهید شد. با مجموعه تولیدی کیف سسمی همراه باشید تا همه چیز را درباره کیف لپ تاپ تبلیغاتی بدانید.

همه چیز درباره کیف لپ تاپ تبلیغاتی

همانطور که می دانید، لپ تاپ یکی از پر کاربرد ترین وسایل الکترونیکی مدرن است که معمولا چه در محل زندگی و چه در محل کار همراه کاربران است. از این رو انتخاب این محصول به عنوان هدیه تبلیغاتی میتواند بسیار هوشمندانه باشد. چرا که نه تنها کاربر، بلکه اطرافیان وی نیز با برند شما اشنا خواهند شد.

کیف لپ تاپی

افرادی که لپ تاپ دارند، می دانند که این محصولات نیاز به کیف های مخصوص برای حمل دارند. این کیف ها دارای لایه های ضربه گیر هستند و تا حد امکان از آسیب دیدن لپ تاپ جلوگیری می کنند. همچنین این کیف ها باید دارای بخش هایی برای قرار دادن کابل و آداپتور باشند. به همین دلیل یکی از بهترین گزینه ها برای هدایای تبلیغاتی، کیف های لپ تاپی می باشند. البته به شرطی که مخاطبان مورد نظر شما افرادی باشند که دائما با لپ تاپ سر و کار دارند.

چاپ کیف لپ تاپ تبلیغاتی

چاپ کیف لپتاپ تبلیغاتی از نوع چاپ لیزری، چاپ سیلک و یا گلدوزی انجام می شود. یکی از بهترین روش ها برای چاپ روی این کیف های تبلیغاتی سسمی، گلدوزی می باشد که از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار است.

قطعا شما نمی خواهید پس از مدتی، لوگو و اطلاعات بیزینس شما از روی محصول پاک یا شسته شود. بنابراین بهتر است روشی را انتخاب کنید که کیف فرسوده شود ولی لوگوی شما همچنان روی آن بماند! اما باید این را بدانید که چاپ گلدوزی علاوه بر کیفیت بالا از قیمت بالایی نیز برخوردار است.

و اما چاپ پلاک روی کیف های لپ تاپی که حتما آن را تابحال دیده اید، یکی از رایج ترین انواع چاپ تبلیغاتی روی محصولات به شمار می رود. در این موارد، ابتدا پلاک در طرح مورد نظر ساخته می شود، سپس لوگو و اطلاعات شما با لیزر روی آن حک می گردد. این روش علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز دارد.

یکی دیگر از روش های چاپ کیف لپ تاپ تبلیغاتی، چاپ سیلک می باشد. هر چند قیمت بسیار مناسبی دارد، اما طبیعتا کیفیت پایین تری نسب به سایر روش های چاپ دارد.

انواع کیف لپتاپ تبلیغاتی

از انواع کیف لپ تاپ می توان به کیف لپ تاپ ساده، کیف لپ تاپ دسته چرمی و غیره اشاره کرد. کیف لپ تاپ تبلیغاتی در انواع و اقسام مختلفی قابل تولید و سفارش می باشد و جنس های متنوعی دارد. شما میتوانید یکی از انواع چرم مصنوعی، بلیزر یا اشبالت، برزنتی و غیره را برای هدیه دادن انتخاب کنید.

رنگ و طرح کیف تبلیغاتی تولیدی کیف سسمی نیز، بنا به سلیقه شما خواهد بود. در ضمن همانطور که می دانید لپ تاپ ها دارای صفحه نمایش ها با سایزهای مختلف هستند. شما باید سایز لپ تاپ را نیز هنگام سفارش در نظر بگیرید.

معمولا داخل کیف های لپ تاپ تبلیغاتی یک لایه برای جلوگیری از ضربه خوردن لپ تاپ قرار داده شده است. همچنین داخل برخی از مدل های کیف های لپ تاپی یک سری جیب های زیپ دار تعبیه می شود که برای جای دادن موبایل و سایر لوازم جانبی در نظر گرفته شده است.

کیف لپ تاپ چرمی

در واقع چنانچه کیف لپ تاپ چرم طبیعی را به مجموعه تولیدی کیف سسمی سفارش دهید، طبق سفارش شما انجام می شود. ولی باید به این نکته آگاه باشید که این نوع کیف لپتاپ معمولا به دلیل قیمت بالاتر و البته وزن بیشتر کیف رایج نیستند.

 جهت سفارش محصول کلیک کنید

کیف لپ تاپ طرح چرم نیز یکی از پر فروش ترین انواع کیف تبلیغاتی تولیدی کیف سسمی است که علاوه بر جذابیت ظاهری، قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد. طول عمر و کیفیت کیف طرح چرم یا چرم مصنوعی نسبت به کیف لپ تاپ برزنتی بیشتر است.

این نوع کیف لپتاپ با توجه به سلیقه شما میتواند با محفظه های جداگانه متعدد و البته بند دوشی قابل تنظیم طراحی شود. میتوانید با چاپ لیزری و یا طلاکوب بر روی این کیف های چرم تبلیغاتی، لوگوی کسب و کار خود را ماندگار سازید.

کیف لپ تاپ برزنتی

یکی از رایج ترین هدایا تبلیغاتی در میان سازمان ها و شرکت های مختلف، کیف های برزنتی تبلیغاتی هستند. در واقع این محصول با قیمت مناسب و کیفیت معقول، بسیار پرفروش و پر طرفدار می باشد.

معمولا ارگان ها در همایش ها و سمینارها، این محصول پر طرفدار را به عنوان هدیه به مخاطبان خود اعطا می کنند. این یکی از موثر ترین روش های تبلیغاتی و بازاریابی سنتی به شمار می رود و تا باعث ثبت شدن در ذهن کاربر خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه:کیف موبایل تبلیغاتی، کیف مدارک تبلیغاتی

قیمت کیف لپ تاپ تبلیغاتی

نکته مهمی که هنگام خرید کیف لپتاپ تبلیغاتی باید مد نظر بگیرید، قیمت هدایای تبلیغاتی می باشد. قطعا هر چقدر کیفیت بالاتر باشد، قیمت کیف تبلیغاتی نیز بالا می رود. البته گاها در بازار با کیف های گرانقیمت و البته بی کیفیت مواجه می شوید. بنابراین سعی کنید فقط به ظاهر کیف تبلیغاتی اهمیت ندهید و محصولی را خریداری کنید  که از نظر کیفی بالا باشد.

شما نمی خواهید هدیه ای به مخاطب خود بدهید که پس از مدتی برای او بی استفاده بماند. با انتخاب محصولات با کیفیت، سطح بالای کسب و کار خود را یادآور می شوید. پس هنگام خرید کیف لپ تاپ تبلیغاتی به سایز کیف، محفظه لپ تاپ، جیب های جانبی و اصطحکام کیف توجه کنید.

تولید کننده کیف های تبلیغاتی سسمی با توجه به بودجه و سلیقه شما، آماده رسیدگی به سفارشات شما می باشد. این مجموعه با استفاده از بهترین متریال و کمترین سود ممکن، سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی دارد. برای اطلاع از قیمت کیف لپ تاپ تبلیغاتی می توانید همین حالا با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه