کیف موبایل تبلیغاتی

کیف موبایل تبلیغاتی

میتوان از کیف موبایل تبلیغاتی به عنوان یکی از پر کاربرد ترین هدایای تبلیغاتی نام برد. این ست تبلیغاتی که جای موبایل، جاکارتی و جای اسکناس دارد، بسیار در بین مشتریان طرفدار دارد. چرا که میتوان با یک تیر چند نشان زد و دسترسی آسان به کارت ها و همچنین موبایل خود داشت.

شما می توانید این کیف های چند منظوره تبلیغاتی را در هر رنگ، طرح و جنسی که بخواهید سفارش دهید. همچنین نوع چاپ یا حکاکی اطلاعات و لوگوی خود روی کیف موبایل تبلیغاتی به سلیقه و خواست شما خواهد بود. می توانید برای کیف های موبایل چرمی از چاپ لیزری یا حکاکی استفاده کنید و از نتیجه کار شگفت زده شوید. با مجموعه تولیدی کیف سسمی همراه باشید تا همه چیز را درباره کیف تبلیغاتی بدانید.

همه چیز درباره کیف موبایل تبلیغاتی

بسیاری از مدیران مدبر و با سلیقه سازمان ها و شرکت های مختلف از این محصول به عنوان هدیه تبلیغاتی و یا نمایشگاهی خود استفاده می کنند. بنابراین میتوان گفت کیف موبایل تبلیغاتی از پر فروش ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می رود. ارگان های مختلف با چاپ یا حک نمودن لوگوی خود روی این محصول تبلیغاتی، به جذب مخاطب و بازده بیشتر کسب و کار خود کمک شایانی می نمایند.

یک کیف موبایل تبلیغاتی خوب باید از طرح مناسب برای مخاطب و از کیفیت بالایی برخوردار باشد. همچنین باید به خوبی از گوشی موبایل محافظت کند. از طرفی بایستی به مخاطب دسترسی آزادانه به صفحه نمایش موبایل را بدهد. در غیر این صورت کاربردی نخواهد داشت و پس از مدت کوتاهی تمام هزینه های شما بی اثر خواهد شد.

 جهت سفارش محصول کلیک کنید

انواع کیف موبایل تبلیغاتی

همانطور که گفتیم کیف موبایل تبلیغاتی را میتوانید با توجه به سلیقه و بودجه در طرح ها و رنگ های مختلف سفارش دهید. تنوع کیف موبایل تبلیغاتی بسیار زیاد است و شما میتوانید با توجه به جنسیت مخاطب خود، آن را در طرح ها و رنگ های مختلف سفارش دهید.

کیف محافظ موبایل کمری نیز یکی از محبوب ترین انواع این کیف های تبلیغاتی به شمار می رود. این کیف های شیک و جذاب نیز در انواع دخترانه و پسرانه قابل سفارش و تولید هستند.

همچنین این محصول از جنس های متنوعی در بازار موجود هستند که محبوب ترین آن ها، کیف موبایل چرمی می باشد. این کیف های چرمی موبایل به دلیل استحکام و همچنین زیبایی ظاهری بسیار مورد توجه مشتریان قرار می گیرد. کیفیت چرم کاربردی در این نوع کیف های موبایل میتواند مانع جذب گرد و غبار شود. همچنین در صورت کثیف شدن، میتوان به سادگی ان را با دستمال مرطوب تمیز کرد و لک نمی شود.

تفاوت کیف موبایل تبلیغاتی و جا موبایلی تبلیغاتی

معمولا مشتریان کیف موبایل تبلیغاتی را با با جا موبایلی تبلیغاتی اشتباه می گیرند! اما باید بدانید که این دو هر یک عملکرد متفاوتی دارند و البته میتوان از هر کدام به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ارزشمند استفاده کرد.

کیف موبایل تبلیغاتی محصولی است که میتوان برای جلوگیری از وارد شدن ضربه به موبایل از تمامی ابعاد استفاده کرد. اما جا موبایلی که به آن هولد یا استند موبایل هم گفته می شود، یک وسیله مناسب برای نگه داشته موبایل بدون استفاده از دست است. این محصول نیز در انواع مختلفی از جمله رومیزی، مغناطیسی، ویژه خودرو، دیواری و غیره تولید می گردد.

قیمت کیف موبایل تبلیغاتی

قیمت کیف موبایل تبلیغاتی در جنس های مختلف متغییر است. شما میتوانید با توجه به بودجه مورد نظر خود، هر یک از جنس های متنوع را با چاپ لیزری یا حکاکی سفارش دهید. طبیعتا قیمت جاموبایلی های چرمی نسبت به گاردهای معمولی موبایل کمی بیشتر است.

همین مسئله ممکن است باعث شود شما را به سمت خرید گاردهای معمولی و بی کیفیت سوق دهد. اما این نکته را در نظر داشته باشید که کیف های موبایل تبلیغاتی نه تنها از نظر ظاهری بسیار متمایز از سایر محصولات هستند، بلکه استحکام بالایی دارند. بنابراین پس از مدتی شاهد خرابی آن نخواهید بود. همچنین در محافظت از گوشی بسیار بهتر از گاردهای معمولی عمل می کند.

جاموبایلی های تبلیغاتی در جنس های مختلف نیز کارایی متناسب با قیمت خود را دارند. از آنجایی که این محصولات را میتواند به صورت چند منظوره استفاده کرد، بنابراین ارزش خرید را دارند.

مزایای کیف موبایل نسبت به قاب های معمولی

معمولا برای جلوگیری از آسیب دیدن گوشی های موبایل بر اثر ضربه از قاب های معمولی موجود بازار استفاده می شود. ولی همچنان با وجود قابل موبایل، گاهی به صفحه گوشی ها آسیب وارد می شود. اما حالا اگر محصولی وجود داشته باشد که بتواند موبایل را کاملا محافظت کند چه؟

اگر به دنبال محافظ عالی برای گوشی موبایل خود هستید، میتوانید از کیف موبایل استفاده کنید. از جمله ویژگی های این کیف های تبلیغاتی که در مدل های مختلف طراحی و تولید می شود، میتوان به محافظت از لنز دوربین، نمایش تاریخ و ساعت، و حالت استند اشاره نمود. البته نمونه های ساده تری هم وجود دارد که قطعات قیمت مناسب تری دارند.

از مهمترین تفاوت های کیف موبایل با قاب های محافظ، محافظت از صفحه نمایش آن می باشد. در واقع شما میتوانید با استفاده از این کیف های تبلیغاتی، به طور کامل از گوشی موبایل خود محافظت کنید.

پیشنهاد مطالعه:کیف مدارک تبلیغاتی، کیف تبلیغاتی برزنتی

نکات مهم هنگام خرید کیف موبایل تبلیغاتی

یکی از مهمترین نکاتی که حین خرید کیف موبایل تبلیغاتی باید به آن توجه کنید، جنس رویه داخلی، رویه خارجی و کاور پشتی و دم ایجاد اختلال در شارژر وایرلس گوشی های موبایل می باشد.

همچنین در صورتی که محدودیت در دسترسی به صفحه نمایش گوشی هوشمند وجود داشته باشد، باعث دلزدگی کاربر می شود. در نتیجه کیف موبایل نا مرغوب و بی کیفیت برای تبلیغات گزینه مناسبی نیست. چرا که کاربر آن را دور می اندازد و تمامی هزینه های شما برای تبلیغات بی اثر خواهد ماند.

بهتر است این کیف های تبلیغاتی مانند کیف های نیلکین اسپارکل، دارای پنجره های هوشمند باشند. یا میتوان کیف های موبایلی را سفارش داد که قابلیت نمایش اعلان ها و ساعت و تاریخ روی جلد کیف را داشته باشند.

در ضمن سعی کنید روشی برای چاپ لوگو یا برند خود برگزینید که پس از مدت کوتاهی از روی محصول پاک نشود. شما با این روش بازاریابی سنتی میتوانید مخاطبان زیادی را با برند خود آشنا سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه