کیف مدرسه تبلیغاتی

کیف مدرسه تبلیغاتی

کیف مدرسه تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی پر فروش می باشد که می توانید به دانش آموزان و حتی دانشجویان هدیه دهید. در صورتی که در کسب و کار خود با این قشر تعامل بیشتری دارید، بهتر است از این طریق با آنها ارتباط برقرار نمایید. با هدیه دادن یک کیف مدرسه، نه تنها توجه مصرف کننده، بلکه اطرافیان و هم کلاسی های آنها را نیز به برند خود جلب خواهید کرد.

کافیست لوگوی بیزینس خود را با توجه به بودجه و سلیقه خود، روی این کیف های تبلیغاتی تولیدی سسمی چاپ کنید. شما از نتایج این نوع بازاریابی سنتی متعجب خواهید شد. با مجموعه تولید کننده کیف های تبلیغاتی سسمی  همراه شوید تا همه چیز را درباره کیف تبلیغاتی بدانید.

 جهت سفارش محصول کلیک کنید

همه چیز درباره کیف مدرسه تبلیغاتی

همانطور که می دانید یکی از مهمترین ملزومات برای دبستانی ها و پیش دبستانی ها، کیف مدرسه می باشد. در واقع از اولین اقلامی است که والدین برای کودکان خود تهیه می کنند تا بتوانند کتاب ها و وسایل لازم برای مهد یا مدرسه را در آن جای دهند. شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و برای تبلیغات کسب و کار خود، این کیف های تبلیغاتی را برگزینید.

در واقع ارائه کیف مدرسه تبلیغاتی با کیفیت بسیار حائز اهمیت است. قطعا شما نمی خواهید هزینه ای که برای بازاریابی می کنید، هدر رود! بنابراین به دنبال تهیه کیف مدرسه تبلیغاتی ارزان قیمت نباشید. چرا که برخی از این محصولات غیر استاندارد، به کمر بچه ها آسیب جدی وارد می کنند. علاوه بر این، در صورتی که کیف مدرسه از نظر ظاهری برای بچه ها جذاب نباشد، می تواند از شور و اشتیاق آنها برای حضور در کلاس ها بکاهد.

اگر این هدایای تبلیغاتی از کیفیت بالایی برخوردار باشد و طرح های خلاقانه و جذاب در آن بکار رود، میتواند تاثیرات تبلیغات شما را دو چندان نماید. پس سعی کنید مجموعه ای را برای خرید کیف مدرسته تبلیغاتی برگزینید که از اعتبار کافی برخوردار باشد. ما مفتخریم به شما اعلام کنیم که مجموعه سسمی با سال ها سابقه در زمینه تولید و فروش محصولات تبلیغاتی، آماده سرویس دهی به شما مشتریان گرامی می باشد.

انواع کیف مدرسه تبلیغاتی

کیف مدرسه تبلیغاتی در جنس های متنوع مثل چرم، برزنت، پارچه ای و غیره تولید می شود. این کیف های تبلیغاتی همچنین در طرح ها و رنگ های مختلف قابل سفارش است. شما می توانید انواع کیف مدرسه تبلیغاتی دختران، پسرانه، کوله پشتی، کوله کوهنوردی، استخری و غیره را به همکاران ما در مجموعه سسمی سفارش دهید.

کیف های مدرسه چرم طبیعی و چرم مصنوعی میتواند گزینه مناسبی برای رده سنی بالاتر باشد. مزیتی که این کیف های تبلیغاتی دارند، این است که علاوه بر ظاهر شکیل خود، به راحتی با یک دستمال نمدار تمیز می شوند.

کیف مدرسه چرخ دار، کیف مدرسه برزنتی، کیف مدرسه فانتزی و فایبرگلاس از انواع کیف های مدرسه تبلیغاتی به شمار می روند. این کیف ها بر اساس طرح، مدل و جنسیت نیز دارای دسته بندی های مختلفی هستند که شما می توانید با کمک گرفتن از مشاوره های ما، گزینه مناسب برای مخاطبان کسب و کار خود را سفارش دهید.

همچنین میتوانید یکی از انواع چاپ را با توجه به بودجه و سلیقه خود برای ثبت اطلاعات کسب و کارتان بر روی محصول انتخاب کنید. در صورتی که اطلاعات کافی در رابطه با بهترین نوع چاپ بر روی کیف مدرسه تبلیغاتی ندارید، بهتر است از مشاوره رایگان ما بهره مند گردید.

پیشنهاد مطالعه:کیف سامسونت تبلیغاتی، کیف لپ تاب چرمی

قیمت کیف مدرسه تبلیغاتی

کیف مدرسه تبلیغاتی نیز مانند سایر بگ های تبلیغاتی دارای جنس های متنوع می باشد. طبیعتا این کیف ها در جنس های مختلف از قیمت متفاوتی نیز برخوردارند. هر چه کیف با کیفیت تری را انتخاب کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید. کیف های مدرسه تبلیغاتی چرمی از جمله شیک ترین هدایای تبلیغاتی برای دانش آموزان به شمار می رود که قیمت بیشتری نیز دارد. البته این نوع کیف های چرمی بیشتر برای رده های سنی بالاتر کاربرد دارد که از دو جنس چرم مصنوعی و چرم طبیعی در رنگ های مشکی، قهوه ای و کرم تولید می گردد.

تولید کننده کیف های تبلیغاتی سسمی با توجه به بودجه و سلیقه شما، آماده رسیدگی به سفارشات شما می باشد. این مجموعه با استفاده از بهترین متریال و کمترین سود ممکن، سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی دارد. برای اطلاع از قیمت کیف سامسونت تبلیغاتی می توانید همین حالا با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی بخواهید.

نکات مهم برای خرید کیف مدرسه تبلیغاتی

همانطور که می دانید هدایای تبلیغاتی می تواند تاثیر بسزایی در گسترش کسب و کار شما داشته باشد. امروزه کیف های تبلیغاتی به محبوب ترین هدایا برای تبلیغات به سبک سنتی تبدیل شده اند. کیف های مدرسه همانطور که از نامش پیداست برای دانش آموزان گزینه مناسبی می باشد. اگر شما هم به دنبال خرید کیف مدرسه تبلیغاتی هستید، باید نکات زیر را هنگام خرید مد نظر قرار دهید:

  • سعی کنید هنگام سفارش این هدایای تبلیغاتی، به دنبال مناسب ترین و راحت ترین کیف مدرسه برای مخاطبان خود باشید. رده سنی آنها را در نظر بگیرید و کیفی را انتخاب کنید که برای آنها هم جذاب باشد و هم راحت!
  • کیف های دو بنده با بندهای پهن و بالشتک بهترین گزینه برای رده سنی پایین می باشد. چرا که سنگینی بار کیف بین دو شانه توزیع می شود و پهن بودن بندها از آسیب دیدن کودک جلوگیری می کند.
  • کیفیت و استحکام کیف مدرسه تبلیغاتی نیز نکته مهمی می باشد که باید هنگام خرید به آن توجه کرد. قطعا نمی خواهید مصرف کننده پس از مدت کوتاهی کیف را دور بیاندازد و تبلیغات شما بی اثر شود. بنابراین هر چه کیفیت کیف های تبلیغاتی بیشتر باشد و چاپ لوگو بر روی آن به روش بهترین انجام شود، میتوان انتظار ماندگاری بیشتری را داشت.
  • کیف های جین یا کتان معمولا وزن سنگینی پیدا می کنند و مناسب سن های پایین نیستند. در صورتی که برای رده سنی پایین خرید می کنید، باید کیف های مدرسه پارچه ای یا برزنتی را انتخاب نمایید. هر چه میزان تزیینات و سگک های روی کیف کمتر باشد، وزن نهایی آن نیز سبک تر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه