کیف-لوازم-ارایشی-و-بهداشتی-604

کیف آرایشی تبلیغاتی

در واقع کیف آرایشی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی به شمار می رود که معمولا برای هدیه دادن در آرایشگاه ها و مزون های لباس و غیره برگزیده می شود. کافیست لوگوی کسب و کارتان را با توجه به بودجه و سلیقه خود، روی این کیف تبلیغاتی حک کنید. در نهایت از نتایج این سبک بازاریابی سنتی شگفت زده خواهید شد. با مجموعه  تولیدی کیف سسمی همراه باشید تا همه چیز را درباره کیف آرایشی تبلیغاتی بدانید.

جهت سفارش محصول کلیک کنید

همه چیز درباره کیف آرایشی تبلیغاتی

همانطور که می دانید تبلیغات نتیجه موثری در بقای کسب و کارهای مختلف دارد. بر اساس آنچه از تحقیقات بر آورد می شود، بانوان در تبلیغات دهان به دهان موثرتر از آقایان عمل می کنند. شما می توانید با ارائه هدایای تبلیغاتی با کیفیت و درجه یک به خانم ها، نتایج بی نظیر آن را در کمترین زمان ممکن مشاهده کنید.

کیف های زنانه نیز از این قاعده مستثنی نیستند و یکی از پر طرفدار ترین انواع هدایای تبلیغاتی به شمار می روند. در بین این کیف های زنانه، کیف های آرایشی تبلیغاتی در بین خانم ها بسیار محبوب هستند. با افزایش شمار آرایشگاه ها و آموزشگاه های زنانه، کیف های تبلیغاتی زنانه به یکی از محصولاتی تبدیل  شده که تولید انبوه دارند.

از طرف دیگر، امروزه تقریبا همه بانوان یک کیف آرایشی با خود همراه دارند. در واقع حمل محصولات آرایشی در سفر و یا بیرون از منزل میتواند مشکل ساز شود. بانوان برای همراه داشتن لوازم آرایشی و بهداشتی در بیرون از منزل به کیف های آرایشی نیاز دارند. بنابراین اگر مخاطب کسب و کار شما بانوان هستند، میتوانید در جلسات آموزشی یا مراسم مختلف در آرایشگاه ها از کیف های آرایشی تبلیغاتی به عنوان گیفت استفاده کنید. 

انواع کیف آرایشی تبلیغاتی

کیف لوازم آرایش بر حسب طرح، مدل و رنگ دارای انواع مختلفی است که میتوانید با توجه به بودجه، مخاطب و البته سلیقه خود انتخاب کنید. این هدایای تبلیغاتی در جنس های متنوعی نیز عرضه می شوند که یکی از مرغوب ترین آنها، کیف های چرمی هستند.  البته کیف های آرایشی طلقی، هولوگرامی، چرمی، پارچه ای، برزنتی و .. نیز قابل سفارش می باشد.

همانطور که می دانید، کیف های آرایشی چرمی از دوام بیشتری برخوردارند. قطعا شما نمی خواهید که مصرف کننده پس از مدتی محصول را کنار بگذارد و تبلیغات شما بی نتیجه بماند.

کیف آرایشی یکی از  مهمترین نیاز های بانوان در دنیای مدرن است. چرا که برای همراه بردن اقلام آرایشی و بهداشتی به یک کیف نیاز دارند. کیف های لوازم آرایش بر حسب اندازه نیز انواع مختلفی دارند. کیف لوازم آرایش کوچک، متوسط و بزرگ. شما باید با توجه به نیاز مخاطب و بیزینس خود یکی از کیف های آرایشی تبلیغاتی در سایزهای مختلف را تهیه نمایید. کیف های سایز کوچک برای حمل اقلام کمتر و ضروری تر کاربرد دارند. ولی چنانچه به دنبال کیف جا دار و پر کاربرد تری هستید، میتوانید سایزهای متوسط و یا بزرگ را انتخاب کنید.

در ضمن امکان چاپ لوگوی اختصاصی شما به صورت لیزر، داغی، یا پلاک های تبلیغاتی وجود دارد. مجموعه سسمی تولید کننده انواع کیف لوازم آرایشی تبلیغاتی با قیمت مناسب و کیفیت عالی می باشد. جهت اطلاع از قیمت انواع کیف آرایشی تبلیغاتی با ما تماس بگیرید.

نکات مهم در انتخاب کیف آرایشی تبلیغاتی

اگر می خواهید یک کیف آرایشی تبلیغاتی با قیمت مناسب و البته کاربردی را تهیه کنید، باید هنگام خرید به نکات زیادی دقت کنید. در اینجا به یک سری از مهم ترین نکات برای خرید کیف آرایشی تبلیغاتی اشاره می کنیم:

  • کیف لوازم آرایشی و بهداشتی نیاز اغلب خانم ها است و طبیعتا یکی از هدایای محبوب آنها به شمار می رود. یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید این هدایا باید در نظر بگیرید، سبک و جا دار بودن آن می باشد. همچنین در صورتی که این کیف های آرایشی برای سفر میتواند از ضربه وارد شدن به اقلام آرایشی شما جلوگیری کند.
  • یکی دیگر از نکات مهم که باید هنگام سفارش کیف تبلیغاتی در نظر داشته باشید، قابل شست و شو بودن کیف است. گاهی ممکن است وسایل در کیف آرایش تحت فشار قرار بگیرند و به آن رنگ پس بدهند. بنابراین باید کیف قابلیت شستشو داشته باشد. پس هنگام خرید به قابلیت شستشو و عدم تداخل رنگ ها با هم پس از شستشو دقت کنید.
  • جنس و کیفیت کیف های آرایشی تبلیغاتی از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورتی که کیف بی کیفیت باشد، مخاطب پس از مدتی آن را دور می اندازد. در نتیجه تبلیغات شما نیمه کاره خواهد ماند. سعی کنید کیف های آرایشی چرمی و ضد آب را انتخاب کنید. در این صورت طول عمر بیشتری دارند. همچنین نوع چاپ را نیز با کیفیت انتخاب کنید تا لوگوی شما مدت زمان بیشتری روی کیف ماندگار باشد.
  • مسئله دیگری که لازم است به آن هنگام خرید دقت کنید، تفکیک پذیری وسایل آرایشی در کیف است. مطمئن شوید کیفی را تهیه کنید که بخش های مختلفی برای وسایل مختلف داشته باشد. چرا که خانم ها ترجیح می دهند هر یک از وسایل را در قسمت های جداگانه قرار دهند. در این صورت کیف ظاهر مرتب و تر و تمیزی دارد و همچنین دسترسی به قسمت های مختلف آن ساده تر خواهد بود. هر چه میزان رضایت کاربر از کیف بیشتر باشد، مدت زمان طولانی تری از آن استفاده می کند. در نتیجه بازاریابی سنتی شما موفق تر عمل خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه:کیف سوزنی تبلیغاتی، کیف اداری تبلیغاتی

قیمت کیف لوازم ارایشی تبلیغاتی

قیمت کیف لوازم آرایشی تبلیغاتی با توجه به جنس و مدل آن متفاوت است. طبیعتا زمانی که کیف آرایشی تبلیغاتی چرم طبیعی را انتخاب کنید، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. هزینه چاپ تبلیغات شما روی محصول نیز با توجه به نوع چاپ متفاوت می باشد. بنابراین پس از انتخاب نوع و مدل کیف و چاپ لوگو، قیمت آن را از ما جویا شوید.

تولید کننده کیف های تبلیغاتی سسمی با توجه به بودجه و سلیقه شما، آماده رسیدگی به سفارشات شما می باشد. این مجموعه با استفاده از بهترین متریال و کمترین سود ممکن، سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی دارد. برای اطلاع از قیمت کیف آرایشی تبلیغاتی می توانید همین حالا با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه