کیف طلقی تخت تبلیغاتی

کیف طلقی تبلیغاتی

در واقع کیف طلقی تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی به شمار می رود که معمولا برای اعطای هدایا، محصولات، و یا کاتالوگ و سر رسید به دانشجویان یا کارمندان استفاده می شود. کافیست لوگوی کسب و کارتان را با توجه به بودجه و سلیقه خود، روی این کیف تبلیغاتی حک کنید. در نهایت از نتایج این سبک بازاریابی سنتی شگفت زده خواهید شد. با مجموعه تولیدی کیف سسمی همراه باشید تا همه چیز را درباره کیف طلقی تبلیغاتی بدانید.

همه چیز درباره کیف طلقی تبلیغاتی

یکی از مهم ترین هدایای تبلیغاتی که شما می توانید در رویدادهای تجاری و نمایشگاه های مختلف به مخاطبان خود ارائه کنید، کیف طلقی تبلیغاتی است. این کیف های تبلیغاتی میتوانند با وجود لوگوی اختصاصی شما به یک تبلیغ ماندگار و موثر برای کسب و کارتان تبدیل شوند. در واقع کافیست در قالب یک پکیج برنامه ریزی شده و هدفمند، این کیف های شفاف  را هدیه دهید و به برندسازی کسب و کار خود کمک شایانی بنمایید.

از جمله مزایای کیف طلقی میتوان به سبک بودن، قابل شستشو بودن و جذابیت ظاهری آن اشاره کرد. شما باید کیفی را انتخاب کنید که از کیفیت خوبی برخوردار باشد. چرا که در غیر این صورت مورد استفاده قرار نخواهد گرفت و تمامی هزینه های شما برای تبلیغات بی تاثیر خواهد بود. بنابراین سعی کنید هیچ گاه کیفیت را فدای کمیت نکنید. مجموعه سسمی تولید کننده انواع کیف و پوشه های طلقی تبلیغاتی، بهترین گزینه برای سفارش محصول مورد نظر شما می باشد. 

جهت سفارش محصول کلیک کنید

چاپ کیف های طلقی تبلیغاتی

چاپ لوگوی اختصاصی کسب و کار شما میتواند به روش های مختلفی روی ساک های طلقی انجام شود. در واقع می توانید یکی از انواع چاپ سیلک، طلاکوپ و یا چاپ اختصاصی را انتخاب کنید. چاپ طلاکوب به صورت نقره کوب یا رنگی کوب انجام می شود. و اما چاپ سیلک توسط 1 تا 4 رنگ تفکیکی صورت می گیرد. 

و اما چاپ اختصاصی با توجه به طرح مورد نظر شما به صورت افست روی کیف طلقی انجام می شود. در چنین روشی به دلیل هزینه چاپ، قالب، ضرب قالب و.. بایستی سفارش در تعداد بالا باشد. تنها در این صورت می تواند گزینه مقرون به صرفه ای برای چاپ روی کیف های طلقی تبلیغاتی باشد. در صورتی که اطلاعات کافی درباره چاپ مناسب برای محصول تبلیغاتی مورد نظر خود ندارید، همین حالا با کارشناسان ما در مجموعه سسمی تماس بگیرید. 

انواع کیف تبلیغاتی طلقی

این ساک های تبلیغاتی از جنس طلقی در ضخامت های متنوع، رنگ های مختلف و همچنین طرح های مختلفی قابل تولید و سفارش هستند. چنین کیف های تبلیغاتی با توجه به مدل انتخابی، کاربردهای مختلفی دارند. به طور مثال میتوان از آن به عنوان کیف آرایش، کیف بانوان، کیف مسافرتی، ساک پتو و غیره استفاده کرد.

کیف سمیناری طلقی، جلد بیمه نامه طلقی و … نیز از دیگر انواع کیف های طلقی تبلیغاتی به شمار می روند. همچنین پوشه های دکمه دار طلقی نیز در همین دسته قرار می گیرند که معمولا کاربرد اداری و سازمانی دارند. این پوشه ها نیز ضد اب هستند و از استحکام خوبی برخوردارند. این محصولات به دلیل کابردی بودن و البته قیمت مناسب خود، معمولا مورد توجه زیادی قرار می گیرد. 

از برخی کیف های طلقی تبلیغاتی میتوان به منظور طبقه بندی اسناد و مدارک استفاده کرد. هر چه این کیف بزرگ تر باشد، امکان جای دادن مدارک بیشتری در آن وجود دارد. برخی نمونه های کیف های طلقی در پشت خود محفظه ای دارند. شما می توانید در این قسمت خودکار، هایلایتر و سایر اقلام مورد نیاز را قرار دهید.بنابراین باید سعی کنید کیفی را انتخاب کنید که برای مخاطب مورد نظر شما کاربردی تر باشد.

دلایل خرید کیف طلقی تبلیغاتی

خرید کیف تبلیغاتی نیاز به اطلاعات کافی در این زمینه دارد. چرا که شما میتوانید با صرف کمترین هزینه، تبلیغاتی موثر داشته باشید یا بالعکس. کیف های طلقی تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی به شمار می رود که معمولا توسط کارمندان و دانشجویان مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل انتخاب این نوع کیف این است که کاربردهای زیادی دارد. در اینجا به کاربردهای مختلف آن اشاره می کنیم:

  1. کیف طلقی سمیناری گزینه مناسبی برای حمل پوشه و اسناد اداری کارمندان یا دانشجویان می باشد. این کیف ها دارای قفل ساده هستند که از وسایل شما محافظت می کند. بنابراین اگر مخاطب کسب و کار شما کارمندان و دانشجویان هستند، این نوع کیف های طلقی تبلیغاتی بهترین انتخاب به شمار می روند.
  2.  کیف های طلقی از جنس پلاستیک شفاف و نیمه مات و در رنگ ها و اندازه های مختلف تولید می شوند. در این کیف ها اب نفوذ نمی کند و استحکام بالایی دارند. پس می تواند انتخاب خوبی برای چاپ لوگوی اختصاصی شما و اعطا به مخاطبانتان باشد.
  3. این نوع کیف ها با وجود ظاهر ساده خود، این روزها بسیار محبوب و پر طرفدار هستند. از آنجایی که هم بانوان و هم آقایان می توانند از این کیف های طلقی استفاده کنند، گزینه مناسبی برای هدیه دادن به شمار می رود.
  4. معمولا در وسط کیف های طلقی یک جداره پلاستیکی نیز قرار داده می شود. این کمک می کند شما فضای بیشتری برای جای دادن مدارک، سر رسید و غیره داشته باشید. هر چند این کیف ها در انواع و طرح های مختلفی قابل سفارش هستند، اما معمولا دارای زیپ یا قفل می باشند. در این صورت می توانید وسایلی که نمی خواهید در دید باشند را داخل آن قرار دهید. 

قیمت کیف طلقی تبلیغاتی

قیمت کیف طلقی تبلیغاتی با توجه به جنس آن، متریال به کار رفته و روش چاپ انتخابی شما، متغیر است. بنابراین جهت اطلاع از قیمت ها بایستی پس از انتخاب محصول و نحوه چاپ لوگوی اختصاصی خود، با همکاران ما تماس بگیرید. قیمت کیف طلقی تبلیغاتی به موارد متعددی مثل اندازه، جنس، شرکت سازنده و محتویات آن بستگی دارد. ما در مجموعه سسمی، با حذف واسطه و به طور مستقیم، انواع کیف های تبلیغاتی را با کمترین سود و بیشترین کیفیت به شما ارائه می کنیم.

تولید کننده کیف های تبلیغاتی سسمی با توجه به بودجه و سلیقه شما، آماده رسیدگی به سفارشات شما می باشد. این مجموعه با استفاده از بهترین متریال و کمترین سود ممکن، سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی دارد. برای اطلاع از قیمت ساک طلقی تبلیغاتی ، کیف سمیناری طلقی، پوشه طلقی و زیر دستی طلقی می توانید همین حالا با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه