ساک دستی کاست دار

کیف تبلیغاتی کاغذی

در واقع کیف تبلیغاتی کاغذی (شاپینگ بگ) یکی از انواع هدایای تبلیغاتی به شمار می رود که معمولا برای بسته بندی محصولات و هدایا در فروشگاه ها و یا نمایشگاه ها استفاده می شود. کافیست لوگوی کسب و کارتان را با توجه به بودجه و سلیقه خود، روی این کیف تبلیغاتی حک کنید. در نهایت از نتایج این سبک بازاریابی سنتی شگفت زده خواهید شد. با مجموعه  تولیدی کیف سسمی همراه باشید تا همه چیز را درباره کیف تبلیغاتی کاغذی بدانید.

همه چیز درباره کیف تبلیغاتی کاغذی

ایا به دنبال راهی دوجانه و سودمند برای تبلیغات برند خود هستید؟ کافیست با سفارش ساک کاغذی تبلیغاتی به مجموعه سسمی و چاپ اطلاعات کاری خود بر روی آن، توجه مخاطب را به خود جذب کنید. این کیف های تبلیغاتی میتواند بروشورها و محصولات شما را به دست مشتری برساند. در نهایت توسط مخاطب به منظور گوناگون استفاده خواهد شد و برند شما را در معرض دید عموم قرار خواهد داد.

جهت سفارش محصول کلیک کنید

بگ های کاغذی تبلیغاتی علاوه بر اینکه مناسب برای بسته بندی محصول می باشند، در برندسازی و تبلیغات شما نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت. فروشگاه ها و یا شرکت های مختلف در ارائه محصولات خود به مشتریان نیاز به بگ های کاغذی دارند. بنابراین بهتر است با یکی از تولید کننده های شاپینگ بگ های تبلیغاتی ارتباط بگیرید و محصول مورد نظر را مطابق با سلیقه و بودجه خود سفارش دهید. 

زمانی که شما می خواهید محصول یا هدایای خود را به مشتری ارائه کنید، بهتر است از یک ساک کاغذی تبلیغاتی استفاده کنید.  در واقع با این کار نه تنها به مخاطب احترام گذاشته اید، بلکه هویت کاری خود را حفظ نموده اید. هر چه محصول انتخابی شما با کیفیت تر باشد، سطح کاری شما نزد مصرف کننده بالاتر خواهد بود. در ضمن مشتری بارها و بارها آن را مورد استفاده قرار می دهد و به طور ناخواسته در چرخه بازاریابی برند شما قرار می گیرد. 

پاکت های تبلیغاتی در واقع به کسب و کار شما کمک شایانی می کند. چرا که در زمینه برندسازی و تبلیغات نقش مهمی را ایفا می کند. هر بار که مشتری از شاپینگ بگ شما استفاده کند، برند شما برای او یادآوری می شود. همچنین افرادی که در اطراف او هستند، لوگوی شما را خواهند دید. این بدان معناست که شما و کسب و کارتان کم کم در ذهن مردم ماندگار خواهید شد. 

چاپ ساک کاغذی تبلیغاتی

در صورتی که بروشورها، تراکت ها و یا محصولات خود را نمایشگاه ها یا فروشگاه خود به مخاطب ارائه کنید، مطمئن باشید تاثیر زیادی در معرفی برند شما دارد. در واقع شما با این ترفند تعداد زیادی بازریاب سیار یعنی همان مشتری ها را خواهید داشت که به صورت رایگان برای شما تبلیغ می کنند! چنانچه محصولات شما سر رسید، تقویم، یک سری بروشور ساده و یا محصولاتی کم حجم هستند،این ساک های کاغذی کفایت می کند. 

چاپ ساک تبلیغاتی کاغذی باید به گونه ای باشد که مشتری را همواره به سمت شما جذب کند. آرم، لوگو، شماره تماس و حتی رنگ این بگ های تبلیغاتی میتواند به صورتی کارشناسی شود که روی ذهن مخاطب تاثیر گذار واقع گردد. جملات یا شعارهای انتخابی شما نباید طولانی و پیچیده باشد. سعی کنید قبل از انتخاب هر گونه طرح و لوگوی اختصاصی با یک کارشناس در این زمینه مشورت کنید. همچنین میتوانید از همکاران ما در مجموعه سسمی مشاوره بخواهید.

تبلیغات توسط این محصولات تبلیغاتی یک روش کم هزینه و ساده می باشد. در واقع شما باید ارتباط خود با مشتری را حفظ کنید. نباید تصور کنید همین که مشتری به شما مراجعه کرد و محصول خود را دریافت نمود، کار شما با او تمام شده است. سعی کنید در ذهن و قلب مشتری جای بگیرید تا هر بار برای دریافت محصولت و خدمات نزد شما بر گردد. 

انواع ساک دستی کاغذی تبلیغاتی

ساک های کاغذی تبلیغاتی از نظر جنس دارای انواع مختلفی از جمله کاغذ گلاسه مات یا براق، مقوای گلاسه، کاغذ کرافت، ایندربرد و.. می باشد. این کیف ها در جنس های برزنتی، مقوایی و پارچه ای بسیار رایج و پر طرفدار هستند. کیف های تبلیغاتی همچنین از نظر سایز و ابعاد نیز با یکدیگر متفاوت اند و شما میتوانید سایز مود نظر خود را هنگام سفارش انتخاب کنید.

همانطور که می دانید این کیف ها به منظور حمل راحت تر محصولات ارائه شده به مشتری تولید می شوند. بنابراین باید از ظاهر و کیفیت خوبی برخوردار باشند. اگر می خواهید محصولی با وزن بالا را به مشتری ارائه کنید، بهتر است ساک های پارچه ای تبلیغاتی را انتخاب کنید. چرا که کیف های کاغذی تحمل وزن بالای 3 تا 4 کیلوگرم را نخواهند داشت.

در صورتی که اطلاعات کافی درباره بهترین نوع کیف کاغذی تبلیغاتی برای کسب و کار خود ندارید، از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. همکاران ما همچنین شما را در رابطه با روش چاپ مناسب برای کیف کاغذی انتخابی راهنمایی خواهند کرد.

از مزایای ساک دستی کاغذی تبلیغاتی میتوان به استحکام، ظاهر زیبا و شکیل، قابلیت چاپ چهار رنگ، چاپ طلا کوب و برجسته سازی و .. اشاره کرد. در واقع این ساک های تبلیغاتی کاغذی نسبت به سایر ساک های دیگر از تنوع بیشتری در طرح و رنگ برخوردار هستند. این بگ های کاغذی تبلیغاتی در سال های اخیر یکی از رایج ترین ابزار تبلیغاتی برای پکیجینگ محصولات بوده است.

قیمت کیف تبلیغاتی کاغذی

قیمت ساک دستی کاغذی و تعرفه چاپ این بگ های تبلیغاتی بر اساس سایز و ابعاد، روکش سلفون، هزینه قالب، یووی، گرماژ کاغذ و غیره متغیر است. بنابراین جهت اطلاع از قیمت ها بایستی پس از انتخاب محصول و نحوه چاپ لوگوی اختصاصی خود، با همکاران ما تماس بگیرید. قیمت کیف تبلیغاتی کاغذی به موارد متعددی مثل اندازه، جنس، شرکت سازنده و محتویات آن بستگی دارد. ما در مجموعه سسمی، با حذف واسطه و به طور مستقیم، انواع کیف های تبلیغاتی را با کمترین سود و بیشترین کیفیت به شما ارائه می کنیم.

تولید کننده کیف های تبلیغاتی سسمی با توجه به بودجه و سلیقه شما، آماده رسیدگی به سفارشات شما می باشد. این مجموعه با استفاده از بهترین متریال و کمترین سود ممکن، سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی دارد. برای اطلاع از قیمت کیف تبلیغاتی کاغذی می توانید همین حالا با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه