کیف کارت بانکی تبلیغاتی

کیف کارت بانکی تبلیغاتی

در واقع کیف کارت بانکی ( جاکارتی- عابربانک) یکی از انواع هدایای تبلیغاتی به شمار می رود که معمولا برای هدیه دادن در همایش ها، جلسات و غیره برگزیده می شود. کافیست لوگوی کسب و کارتان را با توجه به بودجه و سلیقه خود، روی این کیف تبلیغاتی حک کنید. در نهایت از نتایج این سبک بازاریابی سنتی شگفت زده خواهید شد. جاکارتی تبلیغاتی یکی از محصولاتی است که ماندگاری بالایی دارد و معمولا مدت ها از آن استفاده می شود. با مجموعه  تولیدی کیف سسمی همراه باشید تا همه چیز را درباره کیف کارت بانکی تبلیغاتی بدانید.

همه چیز درباره کیف کارت بانکی تبلیغاتی

جلد عابر بانک تبلیغاتی یکی از رایج ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می رود که میتوانید برای گسترش کسب و کار خود از آن استفاده کنید. در واقع این جاکارتی های تبلیغاتی فضای زیادی را اشغال نمی کنند و بسیار پر کاربرد هستند. بنابراین این روزها بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای هدیه دادن می باشد. شما می توانید لوگوی اختصاصی خود را روی این  کیف های تبلیغاتی کوچک حک کرده و مشترین زیادی را به سمت خود جلب کنید.

از آنجایی که برخی شرکت ها برای استفاده از کمپین های تبلیغاتی از بودجه محدودی برخوردارند، برای کاهش هزینه ها میتوانند کیف های تبلیغاتی ارزان را انتخاب کنند. این هدایای تبلیغاتی نه تنها از قیمت مناسبی برخوردارند، بلکه کاربرد بالایی برای مخاطبان دارند. جلد مدارک تبلیغاتی میتواند گزینه ای عالی برای برند سازی باشد. مشتری با دیدن نام و اطلاعات برند شما روی این هدایای کوچک به یاد شما می افتد. در نتیجه در ذهن آنها ماندگار می شوید و در تبلیغات دهان به دهان موفق عمل خواهید کرد.

کاربرد کیف کارت بانکی تبلیغاتی

جاکارتی تبلیغاتی هم برای مخاطب شما کاربرد دارد و هم برای شما! در حقیقت شما با اعطای این کیف های تبلیغاتی به مخاطبان خود در جلسات و همایش های مختلف میتوانید در ذهن آنها ماندگار شوید. هر بار که مشتری کیف کارت بانکی خود را بیرون می آورد، لوگوی تبلیغاتی شما را می بیند. این مسئله موجب می شود تا بیزینس شما را فراموش نکند.

و اما کاربرد جلد عابر بانک برای تمامی ما تقریبا اثبات شده است. این روزها اغلب مردم تقریبا چند حساب بانکی در بانک های مختلف دارند. با وجود جاکارتی دیگر احتمال گم شدن کارت ها به حداقل می رسد و همچنین میتوان به کیف خود نظم بخشید.

انواع جلد عابر بانک تبلیغاتی

جاکارتی تبلیغاتی به دو نوع پرسی و دوختی تقسیم می شود. البته هر یک از انواع جاکارتی تبلیغاتی دارای رنگ ها، طرح ها و مدل های چرمی، فلزی، پلاستیکی هستند که از نظر کیفی با یکدیگر تفاوت دارند. شما میتوانید با توجه به بودجه و سلیقه خود یکی از انواع کیف کارت بانکی چرمی (چرم فوم یا چرم پشت پارچه ای) را سفارش دهید.

همچنین تعداد فضای کارت کیف ها بنا به درخواست مشتری قابل افزایش است. به همین دلیل شما باید با توجه به نیاز مخاطب خود، طرح، نوع و مدل جاکارتی را تعیین کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

نکات مهم برای خرید جاکارتی تبلیغاتی

اگر می خواهید تبلیغات موثری داشته باشید، باید قبل از سفارش کیف عابر بانک تبلیغاتی به یک سری موارد توجه کنید. در اینجا به برخی از این فاکتورها اشاره می کنیم:

  • همانطور که قبلا گفتیم جاکارتی در جنس های متنوعی مثل چرم مصنوعی و طبیعی تولید می شود. چنانچه بودجه کافی برای تهیه این هدایای تبلیغاتی چرم طبیعی را ندارید، میتوانید جاکارتی چرم مصنوعی را انتخاب کنید.
  • شما می توانید روی این کیف های تبلیغاتی به چاپ لوگوی خود با روش های سیلک، داغکوب و لیزر بپردازید. بهتر است در انتخاب تولیدی کیف تبلیغاتی مورد نظر خود دقت کنید. چرا که جاکارتی تبلیغاتی بی کیفیت نه تنها به بازاریابی شما کمک نمی کند، بلکه مانند یک ضد تبلیغ عمل خواهد کرد.
  • جنس و کیفیت کیف های تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت است. اگر جاکارتی بی کیفیتی را هدیه دهید، مصرف کننده مجبور به تهیه جاکارتی دیگری خواهد شد. بنابراین بازاریابی شما بی نتیجه خواهد بود. بهتر است کیف های کارت عابر بانک چرمی را انتخاب کنید. در این صورت طول عمر بیشتری دارند. همچنین نوع چاپ را نیز با کیفیت انتخاب کنید تا لوگوی شما مدت زمان بیشتری روی کیف ماندگار باشد.
  • مسئله دیگری که لازم است به آن هنگام خرید دقت کنید، تعداد جای کارت ها در کیف عابر بانک است. اغلب مردم در بانک های مختلف حساب دارند و بنابراین کارت های عابر بانک متعددی همراه خود می برند. بنابراین بهتر است جاکارتی های مجهز تری را انتخاب کنید. هر چه میزان رضایت کاربر از کیف بیشتر باشد، مدت زمان طولانی تری از آن استفاده می کند. در نتیجه بازاریابی سنتی شما موفق تر عمل خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه:کیف آرایشی تبلیغاتی، کیف سوزنی تبلیغاتی

قیمت جاکارتی تبلیغاتی

قیمت کیف کارت عابر بانک تبلیغاتی به موارد متعددی مثل خرید عمده یا تکی بستگی دارد. زمانی که شما تعداد بالاتری از محصول را سفارش دهید، هزینه هر جاکارتی برای شما کمتر رقم می خورد. علاوه بر این نوع متریال استفاده شده در تولید این کیف ها، بر قیمت نهایی تاثیر گذار است. 

همانطور که پیش تر گفتیم، کیف کارت بانکی تبلیغاتی یکی از ارزان ترین هدایای تبلیغاتی می باشد. شما میتوانید با صرف کمترین هزینه به گسترش تجارت خود کمک کنید. البته قیمت کیف عابربانک تبلیغاتی با توجه به جنس و مدل آن و البته نوع چاپ انتخابی متفاوت است. هر چه کیف با کیفیت تری انتخاب کنید و روش چاپی ماندگار تری را برگزینید، قیمت محصول بالا تر خواهد بود. جاکارتی چرم طبیعی با وجود اختلاف قیمت بالا، در بین مشتریان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

قطعا شما نمی خواهید با هدیه دادن یک جاکارتی بی کیفیت به مشتریان خود، سطح کاری خود را پایین بکشید. از طرف دیگر با خرید جاکارتی تبلیغاتی چرم و با کیفیت، تاثیر گذاری تبلیغات خود را دو چندان خواهید کرد. چرا که مخاطب جنس خوب را دور نمی اندازد. در ضمن سعی کنید روش چاپی مناسب و ماندگار را انتخاب کنید. در صورتی که اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، با همکاران ما تماس بگیرید.

جهت سفارش محصول کلیک کنید

تولید کننده کیف های تبلیغاتی سسمی با توجه به بودجه و سلیقه شما، آماده رسیدگی به سفارشات شما می باشد. این مجموعه با استفاده از بهترین متریال و کمترین سود ممکن، سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی دارد. برای اطلاع از قیمت کیف کارت بانکی تبلیغاتی می توانید همین حالا با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه