کیف دستی کوچک کد 887

کیف دستی تبلیغاتی

در واقع کیف دستی تبلیغاتی (ساک دستی ) یکی از انواع هدایای تبلیغاتی به شمار می رود که معمولا برای ارائه دادن محصولات به مشتریان یا پرسنل توسط فروشگاه ها، شرکت ها، موسسات و سازمان های مختلف برگزیده می شود. کافیست لوگوی کسب و کارتان را با توجه به بودجه و سلیقه خود، روی این کیف تبلیغاتی حک کنید. در نهایت از نتایج این سبک بازاریابی سنتی شگفت زده خواهید شد. با مجموعه تولیدی کیف سسمی همراه باشید تا همه چیز را درباره کیف دستی تبلیغاتی بدانید.

همه چیز درباره ساک دستی تبلیغاتی

در صورتی که شما یک تولیدی داشته باشید، قطعا محصولاتی برای ارائه به مشتریان و مخاطبان خود دارید. ساک دستی تبلیغاتی وسیله ای مناسب برای ارائه محصول می باشد و چاپ لوگوی اختصاصی شما روی آن میتواند به برندسازی شما کمک شایانی کند. این کیف های دستی که با نام شاپینگ بگ هم شناخته می شوند، ایده ای خلاقانه در بازاریابی هستند. 

از جمله کاربردهای کیف دستی تبلیغاتی میتوان به بسته بندی کالا اشاره کرد. شما میتوانید با ارائه محصولات یا هدایای خود در ساک های دستی با کیفیت و درخور، تاثیر خوبی بر مخاطب بگذارید. از طرف دیگر این ساک های دستی مثل یک بیلبورد سیار عمل می کنند. چرا که مشتری آن را در دست می گیرد و در نقاط مختلف شهر می چرخاند. چه چیزی بهتر از این؟ مشتری به طور ناخواسته برای شما تبلیغات گسترده انجام می دهد و برند شما را به سایری می شناساند.

با اعطای کیف دستی تبلیغاتی، شما میتوانید با یک تیر چند نشان بزنید. در واقع با وجود این بگ های تبلیغاتی دیگر نیازی به چاپ بیزینس کارت ندارید و اطلاعات تماس خود را روی آن درج کرده اید. این روش تبلیغاتی را دست کم نگیرید. شما می توانید با تکرار در اذهان عمومی حک شوید و آن ها را به سوی خدمات و محصولات خود بکشانید. در صورتی که اطلاعات کافی درباره بهترین روش چاپ تبلیغات بر روی کیف دستی ندارید، از مشاوره رایگان ما بهره مند گردید. همین حالا با همکاران ما در مجموعه سسمی تماس بگیرید تا پاسخ سوالات خود را بیابید. 

انواع کیف دستی تبلیغاتی

کیف دستی برزنتی، کیف دستی کاغذی، کیف دستی سوزنی، ساک دستی پلاستیکی، کیف دستی پرسی، کیف دستی پارچه ای و .. از انواع کیف دستی تبلیغاتی می باشند. این محصول در دو مدل دست دوز و دوخت ماشین، در رنگ ها و طرح های متنوع قابل تولید و سفارش است. در صورتی که به دنبال گزینه ای مقرون به صرفه هستید، میتوانید ساک دستی سوزنی یا پرسی را انتخاب کنید. اما اگر کیفیت و استحکام محصول برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، کیف دستی برزنتی را تهیه نمایید.

ساک دستی کتان برای افرادی که دوستدار محیط زیست هستند، بهترین انتخاب است. در ضمن با اهمیت دادن به محیط زیست، در بین مشتریان جایگاه ویژه ای پیدا خواهید کرد.  تولیدی کیف سسمی با فعالیت مستمر در زمینه تولید انواع هدایای تبلیغاتی، این بار آماده عرضه انواع کیف دستی تبلیغاتی با قیمت مناسب و کیفیت عالی می باشد.

هدف استفاده از ساک دستی تبلیغاتی

از ساک دستی به منظور برند سازی و آشنایی مخاطبان با کسب و کار خود میتوانید استفاده کنید. اغلب فروشگاه ها برای تبلیغات در سطح گسترده و با کمترین قیمت، لوگوی خود را روی ساک دستی کاغذی چاپ می کنند. سپس محصول خود را داخل آن قرار داده و به مشتریان ارائه می کنند. این مسئله کمک زیادی به شناخته شدن برند آنها می کند و مشتریان بیشتری را به خود جذب می نمایند. 

اگر تصمیم دارید تبلیغاتی موثر انجام دهید، بهتر است به کیفیت کیف دستی تبلیغاتی اهمیت دهید. سعی کنید یک کیف دستی با کیفیت تهیه نمایید تا مشتری از آن در مکان های مختلف استفاده کند. با این کار نه تنا در ذهن مشتری فعلی خود ماندگار می شوید، بلکه برند شما به سایرین نیز نمایش داده می شود. 

چاپ کیف دستی تبلیغاتی

امروزه کسب و کارهای مختلف به منظور بازاریابی و برندسازی از متدهای متنوعی استفاده می کنند. در این میان، ساک دستی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی میتواند روشی مقرون به صرفه و البته موثر برای تبلیغات به شمار رود. سعی کنید در انتخاب متن تبلیغاتی خود هوشمندانه عمل کنید و از متخصصین در این زمینه کمک بگیرید.

شما می توانید ساک دستی تبلیغاتی را سفارش دهید و شعار یا متن مورد نظر خود را روی آن چاپ نمایید. این یک روش تبلیغاتی سنتی می باشد که تا امروز بسیار موثر واقع شده است. برای چاپ کیف دستی میتوان از روش های مختلفی از جمله چاپ دیجیتالی و یا چاپ افست استفاده کرد. تمامی این موارد به جنس کیف دستی و سایز آن بستگی دارد. در صورتی که می خواهید اطلاعاتی در رابطه با بهترین روش چاپ کیف دستی تبلیغاتی داشته باشید، با ما تماس بگیرید.

نکات مهم درباره خرید ساک دستی تبلیغاتی

قبل از هر چیز مطمئن شوید که ساک دستی تبلیغاتی مورد نظر شما از کیفیت خوبی برخوردار باشد. چرا که نمی خواهید مشتری پس از یک بار استفاده آن را دور بیاندازد و تمامی زحمات شما به باد برود. در این صورت سرمایه مصرفی شما باز نخواهد گشت و ضرر می کنید. پس باید کیفیت را در اولویت قرار دهید. 

اطمینان حاصل کنید که طراحی کیف دستی تبلیغاتی، متناسب با کسب و کار شما باشد. یک طراحی خوب می تواند شما را در ذهن مشتری ماندگار سازد و کیف بارها مورد استفاده قرار گیرد. اگر مشتریان شما را افراد میانسال تشکیل می دهند، هرگز از طرح های گل گلی و کودکانه استفاده نکنید. 

پیشنهاد مطالعه:کیف دسته چک تبلیغاتی، کیف کارت بانکی تبلیغاتی

قیمت کیف دستی تبلیغاتی

قیمت کیف دستی تبلیغاتی با توجه به جنس آن، متریال به کار رفته و روش چاپ انتخابی شما، متغیر است. بنابراین جهت اطلاع از قیمت ها بایستی پس از انتخاب محصول و نحوه چاپ لوگوی اختصاصی خود، با همکاران ما تماس بگیرید.

جهت سفارش محصول کلیک کنید

تولید کننده  کیف های تبلیغاتی سسمی با توجه به بودجه و سلیقه شما، آماده رسیدگی به سفارشات شما می باشد. این مجموعه با استفاده از بهترین متریال و کمترین سود ممکن، سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی دارد. برای اطلاع از قیمت کیف دسته چک تبلیغاتی می توانید همین حالا با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه