کیف دسته چک تبلیغاتی

کیف دسته چک تبلیغاتی

در واقع کیف دسته چک تبلیغاتی (جلد دسته چک) یکی از انواع هدایای تبلیغاتی به شمار می رود که معمولا برای هدیه دادن به مدیران شرکت ها و سازمان های مختلف برگزیده می شود. کافیست لوگوی کسب و کارتان را با توجه به بودجه و سلیقه خود، روی این کیف تبلیغاتی حک کنید. در نهایت از نتایج این سبک بازاریابی سنتی شگفت زده خواهید شد. با مجموعه تولیدی کیف سسمی همراه باشید تا همه چیز را درباره کیف دسته چک تبلیغاتی بدانید.

همه چیز درباره کیف دسته چک تبلیغاتی

شما می توانید با ارائه هدایای تبلیغاتی به مشتریان احتمالی خود، کسب و کارتان را رونق ببخشید. در واقع با این کار مقدمات آشنایی افراد جدید با خدمات بیزینس خود را فراهم می آورید. زمانی که می خواهید هدیه تبلیغاتی مناسب را انتخاب کنید، باید مخاطب خود را بشناسید. این هدایا قرار است به دست چه کسانی برسد؟ آیا قصد خرید عمده و در تعداد بالا را در سر دارید؟ هدف شما از تبلیغات چیست؟ گاهی منظور از تبلیغ، تنها قدردانی از مدیران یک مجموعه است و گاهی جنبه معرفی خدمات یا محصولات خود را دارید. 

پس از اینکه جواب سوالات را پیدا کردید، میتوانید برای انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی تصمیم بگیرید. دسته چک تبلیغاتی یکی از هدایای مقرون به صرفه و کاربردی می باشد که گزینه مناسبی برای مدیران شرکت ها در همایش ها و جلسات مختلف است. در حقیقت دسته چک نماد یک مدیر یا کاسب با اعتبار است و نشان از آن دارد که به کاربر به کسب و کار خود اهمیت می دهد. 

در مجموع می توان گفت که دسته چک یکی از ارزشمند ترین اوراق برای افراد است و نگهداری از آن نیز اهمیت خاص خود را دارد. پس جلد دسته چک برای یک مدیر یا کاسب یا … یکی از ملزومات است. 

انواع چاپ روی جلد دسته چک تبلیغاتی

خرید دسته چک تبلیغاتی بسیار هوشمندانه است، چرا که هم وزن سبکی دارد و هم بسیار کاربردی است. بنابراین تمام روز همراه مصرف کننده خواهد بود و به تبلیغات شما کمک می کند. پس سعی کنید یک شعار تبلیغاتی مناسب انتخاب کنید و به همراه لوگو بر روی این دسته چک ها چاپ نمایید. 

یکی از انواع روش چاپ روی این هدایای تبلیغاتی، چاپ سیلک است. اما چاپ دیگری که میتوان برای جلد دسته چک تبلغیاتی استفاده کرد، داغکوب کردن است. البته این روش بایستی قبل از تولید محصول و دوخت آن انجام گردد. 

روش دیگر چاپ روی کیف دسته چک تبلیغاتی، لیزر می باشد که از محبوبیت بالایی در بین مشتریان برخوردار است. در صورتی که اطلاعات کافی درمورد نحوه چاپ بر روی دسته چک تبلیغاتی ندارید، با همکاران ما تماس بگیرید. از مشاوره رایگاه مجموعه سسمی بهره مند گردید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

جهت سفارش محصول کلیک کنید

انواع کیف دسته چک تبلیغاتی

جلد دسته چک بر حسب جنس، دارای انواع مختلفی است که معمولا نوع چرمی آن پر فروش تر می باشد. چنانچه دسته چک چرمی تبلیغاتی را برای مشتریان خود در نظر بگیرید، میتوان اطمینان حاصل نمود که مدت زیادی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بنابراین تبلیغات شما موثرتر عمل خواهد کرد.

و اما به طور کلی و بر اساس مدل میتوان دسته چک را انواع مختلفی از جمله مدل زیپ دار، آلبومی، مخصوص کارت عابر بانک و غیره تقسیم کرد. یادتان باشد هیچگاه به دنبال جلد دسته چک زیپ دار نباشید. چرا که علاوه بر حجیم نشان دادن کیف، میتواند به مدارک و دسته چک داخل کیف آسیب برساند.

یکی از رایج ترین انواع آن، دسته چک آلبومی است که از تا خوردن برگه های چک جلوگیری می کند. دسته چک عابربانک که علاوه بر جای دسته چک، برای کارت های عابر بانک هم فضای اضافی دارد. اگر به دنبال کیف تبلیغاتی چند کاره هستید، میتوانید دسته چکی را انتخاب کنید که فضای کافی برای قرار دادن کارت عابر بانک و همچنین اسکناس داشته باشد.

مزیت کیف دسته چک تبلیغاتی چرمی

اگر شما یک کیف دسته چک چرم مصنوعی را خریداری کنید، نهایتا 7 ماه عمر مفید دارد. اما جلد دسته چک چرمی اورجینال میتواند حتی بدون مراقبت های لازم، حدود 3 تا 5 سال دوام داشته باشد. جالب است بدانید در صورتی که بدانید چگونه از جنس چرمی مراقبت کنید، میتوان این مدت زمان را به 10 سال افزایش داد. 

این هدایای چرمی جمع و جور، علاوه بر کیفیت و دوام بالا، ظاهر جذابی دارند و هر کسی مشتاق به استفاده از آن می باشد. حتما می دانید که چرم را هر چه بیشتر استفاده کند، زیبا تر می شود. و نکته مهم تر این که چرم کالایی شیک است و هیچگاه از مد نمی افتد!

از طرف دیگر شما با هدیه دادن یک کیف چرم طبیعی تبلیغاتی به مدیران شرکت ها، کیفیت و سطح کاری خود را نشان می دهید. علاوه بر این به مخاطب احترام گذاشته اید و تا مدت ها در ذهن او ماندگار خواهید شد. در ضمن این هدیه میتواند تا سال های طولانی همراه مصرف کننده بماند و این به معنای ماندگاری لوگوی شما تا مدت های طولانی است. این یکی از ماندگار ترین روش های تبلیغاتی است که تا امروز جوابگوی کسب و کار های کوچک و بزرگ بوده است.

پیشنهاد مطالعه:کیف کارت بانکی تبلیغاتی، کیف آرایشی تبلیغاتی

قیمت جلد دسته چک تبلیغاتی

از آنجایی که مجموعه سسمی، تولید کننده انواع کیف تبلیغاتی می باشد، قیمت  کیف های تبلیغاتی برای شما مقرون به صرفه تر تمام خواهد شد. در واقع سسمی با بکارگیری نیروی مجرب و توانمند و دستگاه های تولید کیف دسته چک تبلیغاتی، سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد. اگر جلد دسته چک تبلیغاتی چرم طبیعی را سفارش دهید، میتوانید از کیفیت کار و دوخت ظریف آن اطمینان کامل داشته باشید. اما طبیعتا قیمت آن نسبت به جنس های دیگر بیشتر است. البته کیف دسته چک چرم مصنوعی نیز از متریال درجه یک تهیه شده و از کیفیت خوبی برخوردار است.

تولید کننده کیف های تبلیغاتی سسمی با توجه به بودجه و سلیقه شما، آماده رسیدگی به سفارشات شما می باشد. این مجموعه با استفاده از بهترین متریال و کمترین سود ممکن، سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی دارد. برای اطلاع از قیمت کیف دسته چک تبلیغاتی می توانید همین حالا با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه