کیف تبلیغاتی برزنتی

کیف تبلیغاتی برزنتی

در واقع کیف تبلیغاتی برزنتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی به شمار می رود که معمولا برای اعطای هدایا، محصولات، و یا کاتالوگ و سر رسید به شرکت کنندگان در همایش ها استفاده می شود. کافیست لوگوی کسب و کارتان را با توجه به بودجه و سلیقه خود، روی این کیف تبلیغاتی حک کنید. در نهایت از نتایج این سبک بازاریابی سنتی شگفت زده خواهید شد. با مجموعه  تولیدی کیف سسمی همراه باشید تا همه چیز را درباره  کیف تبلیغاتی برزنتی بدانید.

جهت سفارش محصول کلیک کنید

همه چیز درباره کیف تبلیغاتی برزنتی

معمولا شرکت ها و سازمان های مختلف در جلسات و همایش ها، تصمیم به ارائه هدایای تبلیغاتی به مردم را می گیرند. به منظور بهتر دیده شدن محصولات و هدایا، بهتر است از ساک دستی تبلیغاتی استفاده شود. در سال های اخیر، شرکت های بزرگ زیادی با استفاده از این ترفند، توانسته اند اثر ماندگاری در ذهن مخاطبان خود به جای بگذارند.

همانطور که می دانید این روزها تبلیغات نقش مهمی در کسب و کارهای مختلف ایفا می کند. روش های تبلیغاتی بسیار متنوع هستند ولی یکی از موثر ترین آنها، ارائه هدایای تبلیغاتی به مشتریان است. شما میتوانید به کمک کیف های تبلیغاتی با قیمت مناسب و چاپ لوگوی اختصاصی خود بر روی آن، از تاثیرات آن بهره مند شوید. از این رو ما به شما ساک تبلیغاتی برزنتی را پیشنهاد می کنیم. مجموعه سسمی با تنوع در طرح و فروش عمده ساک های تبلیغاتی توانسته رضایت مشتریان زیادی را در این زمینه جلب نماید.

در واقع یکی از پر طرفدار ترین محصولات تبلیغاتی، ساک دستی برزنتی است. در واقع این کیف ها به دلیل مقاوم بودن در برابر نور خورشید و یا شست و شو، استحکام بالا و کیفیت چاپ بر روی آن، بیش از سایر ساک های دستی مورد استفاده قرار می گیرد. از طرف دیگر این ساک های برزنتی وزن بالایی را تحمل می کند و ضد اب نیز می باشد.

چنانچه کیف برزنتی تبلیغاتی در سایز بزرگ یا متوسط را انتخاب کنید، میتوانید مطمئن باشید که مصرف کننده از آن در شرایط مختلف استفاده خواهد کرد. بنابراین نا خواسته وارد چرخه تبلیغاتی برند شما می شود. از آنجایی که کیف های برزنتی از کیفیت بالایی برخوردارند، میتوان تضمین کرد که مصرف کننده مدت طولانی تری از آن استفاده خواهد کرد. 

بایستی یکی از انواع چاپ لوگو روی کیف تبلیغاتی برزنتی را انتخاب نمایید. چاپ سیلک تک رنگ یا چاپ دو رنگ تنظیمی یا چهار رنگ تفکیکی از نظر قیمت با هم متفاوت هستند. در صورتی که اطلاعات کافی در زمینه نوع چاپ مناسب برای لوگوی کسب و کار خود بر روی این کیف های تبلیغاتی را ندارید، همین حالا با همکاران ما در مجموعه سسمی تماس بگیرید. 

انواع ساک دستی برزنتی تبلیغاتی

شرکت های متعددی در زمینه تولید کیف های برزنتی تبلیغاتی فعال هستند و شما میتوانید آن را به منظور تبلیغات هدفمند سفارش دهید. در واقع یکی از ارزان ترین راه های تبلیغاتی که میتوان توسط آن برندسازی نمود، اعطای هدایا و محصولات در غالب کیف های تبلیغاتی است. این کیف ها در جنس های مختلفی قابل تولید و سفارش هستند از جمله کیف های برزنتی تبلیغاتی، کیف های سوزنی تبلیغاتی و کیف های مقوایی تبلیغاتی.. 

انواع کیف برزنتی تبلیغاتی که می توانید برای گسترش کسب و کار خود سفارش دهید، عبارتند از کیف برزنتی مردانه تبلیغاتی، کیف برزنتی زنانه تبلیغاتی، کیف برزنتی ابزار تبلیغاتی و یا کیف برزنتی دوشی تبلیغاتی..

ساک دستی برزنتی از نظر طرح و رنگ نیز دارای انواع مختلفی می باشد. کیف برزنتی تبلیغاتی در رنگ های سبز، طوسی، سورمه ای، مشکی، سفید، نارنجی، زرد، آبی کاربنی و.. قابل تولید است. شما میتوانید با توجه به بودجه و سلیقه خود، مدل این کیف را انتخاب نموده و سفارش تولید آن را به مجموعه سسمی ارائه کنید. همچنین امکان انتخاب سایز کیف برزنتی تبلیغاتی نیز برای شما وجود دارد. 

ویژگی های کیف برزنتی تبلیغاتی

یکی از مناسب ترین کیف های تبلیغاتی، کیف برزنتی تبلیغاتی است. چرا که نسبت به کیف های مقوایی و سوزنی از کیفیت بالاتری برخوردار است. بنابراین تعجبی ندارد که قیمت آن نیز بالاتر باشد. اما اگر می خواهید کسب و کار خود را در سطح بالایی به مخاطب نشان دهید، همیشه کیفیت را در اولویت قرار دهید. در واقع شما با انتخاب کیف های برزنتی، اطمینان پیدا می کنید که تبلیغات شما مدت زمان بیشتری پایدار می ماند. در ادامه برخی ویژگی های کیف های برزنتی تبلیغاتی پرداختیم:

از آنجایی که ساک دستی برزنتی تبلیغاتی با چرخ های صنعتی دوخته می شود و پارچه دور دوز دارد، استحکام بالایی نیز داراست. این کیف های برزنتی ضد اب هستند. بنابراین میتوان برای حمل کالاهایی مثل کاغذ و سر رسید و… از آن استفاده نمود. از این رو در نمایشگاه های کتاب بیشتر از همه از کیف های برزنتی تبلیغاتی استفاده می شود. 

یکی از مهم ترین ویژگی های کیف برزنتی تبلیغاتی این است که تحمل وزن و حجم بالایی را دارد. بنابراین در بین محصولات تبلیغاتی مشابه، انواع کیف برزنتی طرفدار بیشتری دارد. چرا که گزینه متاسب تری برای حمل و جابجایی کالاهای مختلف است. 

این محصول از برزنت درجه یک تهیه می شود و میتوان آن را با روکش چرم مصنوعی سفارش داد. در صورتی که نوع زیپ دار آن را سفارش دهید، میتوانید برای انواع هدایا و محصولات نظیر سر رسید، دفترچه، جزوه، لپ تاپ و حتی مواد غذایی از آن استفاده کنید. 

پیشنهاد مطالعه:کیف بیمه تبلیغاتی، کیف بیمارستانی تبلیغاتی

قیمت کیف تبلیغاتی برزنتی

قیمت کیف تبلیغاتی برزنتی با توجه به جنس آن، متریال به کار رفته و روش چاپ انتخابی شما، متغیر است. بنابراین جهت اطلاع از قیمت ها بایستی پس از انتخاب محصول و نحوه چاپ لوگوی اختصاصی خود، با همکاران ما تماس بگیرید. قیمت کیف برزنتی تبلیغاتی به موارد متعددی مثل اندازه، جنس، شرکت سازنده و محتویات آن بستگی دارد. ما در مجموعه سسمی، با حذف واسطه و به طور مستقیم، انواع کیف های تبلیغاتی را با کمترین سود و بیشترین کیفیت به شما ارائه می کنیم.

تولید کننده کیف های تبلیغاتی سسمی با توجه به بودجه و سلیقه شما، آماده رسیدگی به سفارشات شما می باشد. این مجموعه با استفاده از بهترین متریال و کمترین سود ممکن، سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی دارد. برای اطلاع از قیمت ساک برزنتی تبلیغاتی می توانید همین حالا با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه