کیف-بیمه-تبلیغاتی

کیف های تبلیغاتی  

در واقع کیف تبلیغاتی بیمه یکی از انواع هدایای تبلیغاتی به شمار می رود که معمولا برای هدیه دادن در همایش ها و جلسات توسط شرکت های بیمه برگزیده می شود. کافیست لوگوی کسب و کارتان را با توجه به بودجه و سلیقه خود، روی این کیف تبلیغاتی حک کنید. در نهایت از نتایج این سبک بازاریابی سنتی شگفت زده خواهید شد.با مجموعه تولیدی کیف سسمی همراه باشید تا همه چیز را درباره کیف تبلیغاتی بیمه بدانید.

آیا در شرایط کنونی با وجود رشد قیمت ها، اهدای کیف بیمه تبلیغاتی درجه یک ضروری است؟ قطعا بله! حتما می دانید که کیف مدارک بیمه تبلیغاتی با کیفیت درجه دو نمی تواند اهداف بازاریابی شما را محقق سازد. علاوه بر این با چنین کاری شما اعتبار شرکت خود را زیر سوال خواهید برد. در صورتی که قصد تبلیغات و تکریم مشتریان خود را دارید، سعی کنید بر اساس بودجه خود یک روش تبلیغاتی برگزینید. سسمی برای تمامی بودجه ها، امکان ارائه خدمات این چنینی را فراهم آورده است. پس همیشه به هدایای تبلیغاتی با کیفیت فکر کنید.

همه چیز درباره جلد بیمه تبلیغاتی

همانطور که می دانید یکی از رایج ترین روش های موثر برای تبلیغات شرکت های بیمه، ارائه هدایای تبلیغاتی است. این هدیه تبلیغاتی میتواند یک کیف تبلیغاتی بیمه باشد که لوگوی شما به صورت اختصاصی روی آن چاپ گردد. 

از آنجایی که روند تولید و چاپ لوگو بر روی جلد بیمه نامه میتواند در تبلیغات شما بسیار تاثیر گذار باشد، بهتر است از شرکت های معتبر و کار بلد کمک بگیرید. تولید و چاپ انواع کیف بیمه تبلیغاتی در مجموعه سسمی در کمترین زمان ممکن و با بهترین قیمت انجام می شود. زمانی که روی جلد بیمه نامه، لوگوی اختصاصی خود را چاپ کنید و آن را به دست مخاطب هدف برسانید، در برندسازی و جذب مشتری یک گام بزرگ برداشته اید. 

جهت سفارش محصول کلیک کنید

همه افرادی که صاحب وسایل نقلیه هستند، قطعا به جلد بیمه نامه نیاز پیدا می کنند. بنابراین بهتر است از این فرصت استفاده کنید و با چاپ اطلاعات کسب و کار خود بر روی جلد بیمه نامه با کیفیت، مشتریان بیشتری را به سمت خود بکشانید. این محصول برای صاحبان شرکت های بیمه میتواند بهترین انتخاب باشد. 

کیف تبلیغاتی بیمه باید به گونه ای باشد که به خوبی از مدارک بیمه افراد محافظت کند. در صورتی که ماندگار ترین روش چاپ روی جلد تبلیغاتی بیمه را انتخاب کنید و جنس آن نیز با کیفیت باشد، باعث اطمینان خاطر مشتری خواهد شد. چرا که شما با ارائه هدایای تبلیغاتی با کیفیت به مشتری، سطح بالای خدمات خود را به آنها نشان می دهید. 

چاپ جلد بیمه نامه تبلیغاتی

تولیدی کیف تبلیغاتی سسمی به تولید جلد بیمه نامه با کیفیت و همچنین چاپ لوگوی اختصاصی بر روی آن بر طبق سلیقه و بودجه مشتریان می پردازد. پس از خرید بیمه نامه، همکاران ما بر اساس طرح درخواستی شما، آن را طراحی می کنند. بعد از تعیین سایز و طرح جلد بیمه، نوبت به انتخاب شعار تبلیغاتی برند شما می رسد. بهتر است از قبل با یک متخصص در رابطه با شعار بیزینس خود مشورت کنید. این متن نباید زیاد پیچیده و طولانی باشد چرا که از حوصله مخاطب خارج است.

متن و لوگوی کسب و کار بیمه خود را با همکاران ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت آن را بر روی سفارشات شما حک کنند. همچین شما می توانید جلد بیمه نامه را از قبل تهیه کنید و فرایند چاپ آن را به ما بسپارید. اما باید بدانید که مجموعه سسمی با تولید کیف تبلیغاتی با قیمت مناسب و چاپ با کیفیت میتواند هزینه های شما را کاهش دهد. 

در آخر بیمه نامه برای چاپ به کارگاه فرستاده می شود.  فرایند چاپ روی جلد مدارک بیمه تبلیغاتی میتواند از نوع چاپ سیلک، طلاکوب، داغکوب، پلاک و لیزر باشد. چاپ رایج بر روی جلد بیمه نامه تبلیغاتی چرمی، طلقی، مقوایی معمولا از نوع طلاکوب، چاپ داغی و چاپ طلا تو گود می باشد.

در صورتی که اطلاعات کافی درباره نوع چاپ مناسب برای کیف تبلیغاتی مورد نظر خود را ندارید، با همکاران ما تماس بگیرید. مشاوران همواره آماده ارائه مشاوره رایگان برای سفارش کیف بیمه تبلیغاتی به شما عزیزان هستند.

انواع کیف بیمه نامه تبلیغاتی

این کیف های تبلیغاتی در جنس های مختلفی قابل تولید و سفارش است. جلد بیمه نامه طلقی، جلد بیمه نامه دوخت دار، جلد بیمه نامه مقوایی از انواع بیمه نامه تبلیغاتی هستند که یکی از رایج ترین انواع آن، نوع طلقی می باشد. این محصول به دلیل انعطاف بالا و قیمت مناسب، از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر کیف های بیمه تبلیغاتی طرفدار دارد.

جلد بیمه عمر، مسکن، شخص ثالث، جلد بیمه درمانی و … از انواع کیف بیمه نامه تبلیغاتی هستند که بایستی کیفیت آن را در اولویت قرار دهید. هر چند ظاهر جذاب بیمه نامه نیز میتواند در ذهن مشتری تاثیر گذار باشد. برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در مجموعه تولیدی کیف سسمی تماس بگیرید.

پیشنهاد مطالعه:کیف بیمارستانی تبلیغاتی، کیف دستی تبلیغاتی

قیمت کیف تبلیغاتی بیمه

قیمت جلد طلقی بیمه نیز با توجه به نوع چاپ روی جلد، استفاده از مقوا و غیره متغیر می باشد. از طرف دیگر، قیمت کیف تبلیغاتی بیمه بر اساس تیراژ مورد سفارش تعیین می شود. در خرید عمده کیف تبلیغاتی، طبعا قیمت آن پایین تر خواهد بود. 

تمامی مراکز بیمه معتبر با ارائه کیف مدارک بیمه با کیفیت به مخاطب، اعتبار خود را حفظ می کنند. آنها هیچ گاه حاضر به ارائه هدایای تبلیغاتی درجه دو به مشتریان خود نیستند. چرا که بدین ترتیب اعتبار خود را زیر سوال برده اند. اگر کیف مدارک با کیفیت و با چاپ تبلیغاتی اعلا را انتخاب کنید، میتوانید مطمئن باشید که محصول سال ها در دست مشتری باقی خواهد ماند. این مسئله به افزایش اعتبار کسب و کار شما نیز کمک می کند.

تولید کننده کیف های تبلیغاتی سسمی با توجه به بودجه و سلیقه شما، آماده رسیدگی به سفارشات شما می باشد. این مجموعه با استفاده از بهترین متریال و کمترین سود ممکن، سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی دارد. برای اطلاع از قیمت کیف تبلیغاتی بیمه می توانید همین حالا با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه