پوشه چرمی

کیف مدارک تبلیغاتی

از آنجایی که کیف مدارک تبلیغاتی کاربرد بسیار زیادی در بین اغلب مردم دارد، میتوان از آن به عنوان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی استفاده کرد. کافیست لوگو یا آرم برند خود را روی این بگ های تبلیغاتی جذاب چاپ یا حک کنید. در نهایت از نتیجه باور نکردنی این سبک تبلیغات سنتی شگفت زده خواهید شد. با مجموعه تولیدی کیف سسمی همراه باشید تا همه چیز درباره کیف مدارک تبلیغاتی (مدارک ماشین) را برای شما شرح دهیم.

همه چیز درباره کیف مدارک تبلیغاتی

اغلب کمپانی ها، ارگان ها و یا موسسات مختلف به ثبت اطلاعات و نام برند خود بر روی محصولات می پردازند. سپس این محصولات را به عنوان هدایای تبلیغاتی در سمینارها، کنفرانس ها و یا همایش های مختلف به مشتریان اعطا می کنند. با این کار علاوه بر برندسازی و آشنایی مردم با برند شما، باعث اشنا شدن اطرافیان مشتری با کسب و کار خود خواهید شد.

یک کیف مدارک مناسب، بایستی جای کافی برای قرار دادن کارت ماشین، گواهینامه رانندگی، کارت اعتباری، کارت شناسایی و غیره داشته باشد. هر چند امروزه اغلب مردم، مدارک خود را به صورت دیجیتال ذخیره می کنند، اما لازم است که یک سری مدارک و البته وجه نقد را همچنان به صورت سنتی با خود حمل کنید. چرا که گاهی ممکن است روش های دیجیتال جوابگو نباشد و یا هر اتفاق دیگری رخ دهد.

 جهت سفارش محصول کلیک کنید

تفاوت کیف مدارک تبلیغاتی و جلد مدارک تبلیغاتی

گاهی برخی افراد کیف مدارک تبلیغاتی را با جلد مدارک تبلیغاتی اشتباه می گیرند. اما این دو محصول کاملا با یکدیگر متفاوت هستند. جلد مدارک برای نگهداری مدارکی مثل شناسنامه یا پاسپورت به طور جداگانه به کار می رود. در حالی که کیف مدارک معمولا برای جای دادن مدارک ماشین و همچنین مدارک شناسایی به صورت یکجا استفاده می گردد.

در واقع کیف مدارک تبلیغاتی می تواند شامل کیف پول یا سایر بگ های تبلیغاتی باشد. از طرفی کیف پول های تبلیغاتی نیز خود شامل کیف پول زنانه، کیف پول مردانه و غیره در جنس های متنوع می شوند.

همانطور که گفتیم کیف های مدارک تبلیغاتی از محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان برخوردارند. چرا که با وجود قیمت معقول، کوچک و قابل حمل نیز هستند. این کیف ها کاربرد بالایی دارند و از این رو بهترین گزینه برای انتخاب به عنوان هدایای تبلیغاتی هستند.

با چاپ یا حک لوگو و اطلاعات تماس خود روی چنین محصولاتی، میتوانید از یک روش تبلیغاتی موثر و کم هزینه بهره مند شوید. این چاپ ها میتواند به صورت چاپ سیلک، طلاکوب و یا داغی باشد. مسئله مهم در انتخاب این بگ های تبلیغاتی این است که شما با هر بودجه ای که داشته باشید، میتوانید بگ هایی با کیفیت مورد نظر خود را به مجموعه سسمی سفارش دهید.

کیف مدارک ماشین می تواند بنا به سلیقه و هزینه مورد نظر شما از هر جنسی تولید شود. اما این محصولات معمولا در رده هدایای تبلیغاتی چرمی قرار می گیرند. علاوه بر این، جلد مدارک تبلیغاتی، جاکارتی تبلیغاتی، کیف دسته چک، جاکلیدی، سررسید چرمی نیز در دست هدایای تبلیغاتی چرمی هستند. برای ثبت لوگوی بیزینس خود بر روی این هدایا میتوانید چاپ لیزری، چاپ داغکوب و یا پلاک اختصاصی را برگزینید.

کاربرد کیف مدارک تبلیغاتی

انواع کیف تبلیغاتی را میتوان با توجه به نیاز و بودجه مورد نظر سفارش و تهیه نمود. در صورتی که ارم یا لوگوی برند خود را روی محصول سفارشی خود حک نمایید، میتوانید آن را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ارزشمند به مشتریان احتمالی خود اعطا کنید.

همانطور که می دانید هر کیف تبلیغاتی کاربرد منحصر به خود را دارد. به طور مثال کیف اداری، کیف دوشی، کیف پول و غیره که در طرح ها و جنس های متنوع تولید می گردند. کیف مدارک تبلیغاتی یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین محصولاتی است که مشتریان سفارش می دهند.

کیف مدارک تبلیغاتی به منظور جای دادن شناسنامه، پاسپورت، مدارک ماشین و کارت شناسایی استفاده می شود. بنابراین سایز آن از یک کیف پول معمولی اندکی بزرگتر است.

اهمیت کاربرد این کیف مدارک را زمانی متوجه خواهید شد که به مدارک خود نیاز فوری دارید. در چنین مواقعی پیدا کردن و جمع آوری هر یک از مدارک دشوار است. بنابراین با داشتن یک کیف مدارک میتوانید به راحتی به تمامی اسناد و کارت های ماشین دسترسی داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه:کیف تبلیغاتی برزنتی، کیف بیمه تبلیغاتی

انواع کیف مدارک تبلیغاتی

باید بدانید که کیف های مدارک تبلیغاتی دارای انواع گوناگونی هستند و از جنس های مختلفی تهیه می گردند. شما مشتریان گرامی میتوانید بر اساس بودجه و البته سلیقه خود، یکی از انواع کیف مدارک تبلیغاتی را انتخاب کرده و هدیه بدهید. قطعا هر چقدر بیشتر هزینه کنید، میتوانید محصول با کیفیت تر و ماندگار تری را خریداری نمایید.

معمولا بهترین کیف های مدارک تبلیغاتی از جنس چرم هستند. چرا که دوام بیشتری دارند و طبیعتا لوگوی شما به مدت بیشتری ماندگار خواهد بود. از طرف دیگر این کیف های مدارک چرمی در بین مصرف کنندگان از محبوبیت بیشتری برخوردار است. چرا که ظاهر جذاب تری دارد.

البته کیف های مدارک ممکن است از چرم طبیعی یا چرم مصنوعی تولید شده باشد که بنا به هزینه مورد نظر میتوانید یکی از انواع آن را در طرح درخواستی خود سفارش دهید.

این هدایای تبلیغاتی چرمی از نظر سایز و فضا برای جای دادن مدارک با یکدیگر متفاوت هستند. هر چه کیف مدارک با فضای بیشتری را تهیه کنید، امکان جای دادن مدارک بیشتری را در آن دارید.

در آخر سعی کنید با یک روش ماندگار، لوگوی تجاری خود را روی کیف مدارک تبلیغاتی مورد نظر ثبت کنید. این گونه می توانید به سبک سنتی تبلیغ برند خود را انجام دهید و در ذهن افراد ماندگار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه