کیف ابزار تبلیغاتی

کیف ابزار تبلیغاتی

در واقع کیف ابزار تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی به شمار می رود که معمولا برای اعطا به کارمندان تاسیسات و فنی و افراد متخصص استفاده می شود. کافیست لوگوی کسب و کارتان را با توجه به بودجه و سلیقه خود، روی این کیف تبلیغاتی حک کنید. در نهایت از نتایج این سبک بازاریابی سنتی شگفت زده خواهید شد. با مجموعه تولیدی کیف سسمی همراه باشید تا همه چیز را درباره کیف ابزار تبلیغاتی بدانید.

همه چیز درباره کیف ابزار تبلیغاتی

جعبه ابزار تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی بسیار پر کاربرد است که هر کسی به ان احتیاج دارد. در واقع ابزاری مثل پیچ گوشتی، انبردست، یا انواع آچار در این کیف های تبلیغاتی قرار می گیرد. در صورتی که لوگوی اختصاصی کسب و کار خود را بر روی این کیف ها چاپ کنید، میتوانید از آن به عنوان یک هدیه کاربردی موثر استفاده نمایید.

وجود یک کیف ابزار تبلیغاتی در منزل و یا ماشین همه ضروری است. این کیف باعث می شود شما تمامی ابزار آلات مورد نیاز خود را در یک جا جمع کنید و از گم شدن آن ها جلوگیری کنید. این کیف ها را میتوان به گونه ای سفارش داد که دارای بخش بندی های مختلف باشد. در واقع می توان تمامی ابزار آلات را بر اساس کاربردی که دارند، در این گونه جعبه های ابزار دسته بندی کرد. 

جهت سفارش محصول کلیک کنید

معمولا افرادی که با این ابزار سر و کار دارند، گزینه بهتری برای هدیه دادن هستند. ولی در کل جعبه ابزار تبلیغاتی برای تمامی مشاغل میتواند کاربرد باشد. اگر می خواهید برای معرفی برند و محصولات خود از این کیف های ابزار استفاده کنید، کافیست لوگو و اطلاعات کسب و کار خود را بر روی آن درج نمایید. 

در صورتی که مخاطب شما افراد عادی هستند، میتوانید کیف ابزار در سایز های کوچک تر را تهیه کنید. ولی اگر بیزینس شما با افراد متخصص سر و کار دارد، بهتر است کیف ابزار با کیفیت بالا را به آنها هدیه کنید. در ضمن توجه داشته باشید که کیفیت بالای جعبه ابزار تبلیغاتی میتواند سطح بالای محصولات و خدمات شما را به مشتری نشان دهد. 

از طرف دیگر، شما با تهیه محصول با کیفیت میتوانید اطمینان حاصل کنید که تبلیغات چاپ شده شما بر روی آن، تا مدت ها پایدار خواهد ماند. مشتری به طور ناخواسته با حمل جعبه ابزار در محیط های مختلف برای شما تبلیغات انجام می دهد. پس هیچ گاه کیفیت را فدای کمیت نکنید.

انواع کیف ابزار تبلیغاتی

کیف های ابزار از نظر جنس به انواع مختلفی از جمله پلاستیکی، برزنتی و فلزی دسته بندی می شود. کفه های پلاستیکی میتوانند بر اثر فشار ابزار آلات سنگین آسیب ببینند. جعبه ابزار فلزی نیز کمی سنگین وزن هستند و حمل آن برای افراد مسن دشوار است. بنابراین نوع برزنتی آن میتواند انتخاب بهتری برای شما باشد.

این محصول تبلیغاتی از نظر ابعاد و سایز نیز دارای انواع گوناگونی است. کیف ابزار های 15 اینچی که در جنس های پارچه ای، فلزی و پلیمری قابل سفارش هستند، یکی از انواع کیف ابزار تبلیغاتی به شمار می روند. اما مدل 20 اینچی آن، نسبتا بزرگتر است و به صورت کشویی می باشد. بنابراین قابلیت طبقه بندی ابزار در آن وجود دارد.

اگر سایز آن بیش از 20 اینچ باشد، امکان جای دادن ابزار بیشتری در آن وجود دارد. کشوهای مختلف آن برای ابزار با کاربرد متفاوت تعبیه شده اند. این دسته از کیف های ابزار تبلیغاتی که برای ابزار آلات سنگین طراحی شده اند، معمولا به صورت چمدانی و چرخ دار طراحی می گردند.

شما می توانید با توجه به نیاز مخاطب کسب و کار خود، یکی از انواع کیف ابزار تبلیغاتی را انتخاب نمایید. چنانچه با افراد متخصص سر و کار دارید، بهتر است نوع پیشرفته و بزرگ آن را تهیه نمایید.

کاربرد کیف ابزار تبلیغاتی

همانطور که می دانید ابزار مهمی نظیر آچار، پیچ گوشتی، انبردست، چراغ قوه، چاقو و غیره در این کیف های بازار تبلیغاتی قرار می گیرند. بنابراین این میتواند یک محصول کاربردی در منزل، محل کار و بیرون از خانه باشد. بنابراین اگر مخاطبان شما افراد متخصص در این زمینه هستند، میتوانید از آن به عنوان یک هدیه تبلیغاتی موثر بهره مند شوید.

شما با اعطای این هدایای تبلیغاتی موجب می شوید مصرف کننده با هر بار استفاده از آن به یاد برند شما بیفتد. در صورتی که کیفیت بالا را هنگام خرید کیف ابزار تبلیغاتی در نظر بگیرید، سطح بالای خدمات و محصولات خود را به معرفی نشان داده اید. این مسئله باعث می شود مشتری نه تنها دوباره به سمت شما جذب شود، بلکه دوستان و آشنایان خود را برای خرید از شما ترغیب می نماید. 

چاپ جعبه ابزار تبلیغاتی

این کیف های تبلیغاتی قابلی انواع چاپ از جمله چاپ لیزر را دارند. شما میتوانید به طرق مختلف به چاپ لوگوی اختصاصی کسب و کار خود بر روی ابزار آلات و جعبه ابزار تبلیغاتی اقدام کنید. کافیست با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما در این زمینه بهره مند گردید. شما با چاپ اطلاعات بیزینس خود بر روی این جعبه ابزارها باعث می شود مشتری در هر زمان و مکان از محصولات شما استفاده کند و به یاد شما بیفتد. در این صورت به هدف تبلیغات خود خواهید رسید و نام شما د ذهن مخاطب ماندگار خواهد شد.

قیمت کیف ابزار تبلیغاتی

قیمت کیف ابزار تبلیغاتی با توجه به جنس آن، متریال به کار رفته و روش چاپ انتخابی شما، متغیر است. بنابراین جهت اطلاع از قیمت ها بایستی پس از انتخاب محصول و نحوه چاپ لوگوی اختصاصی خود، با همکاران ما تماس بگیرید. قیمت کیف ابزار تبلیغاتی به موارد متعددی مثل اندازه، جنس، شرکت سازنده و محتویات آن بستگی دارد. ما در مجموعه سسمی، با حذف واسطه و به طور مستقیم، انواع کیف های تبلیغاتی را با کمترین سود و بیشترین کیفیت به شما ارائه می کنیم.

تولید کننده کیف های تبلیغاتی سسمی با توجه به بودجه و سلیقه شما، آماده رسیدگی به سفارشات شما می باشد. این مجموعه با استفاده از بهترین متریال و کمترین سود ممکن، سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی دارد. برای اطلاع از قیمت کیف ابزار تبلیغاتی می توانید همین حالا با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه